Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg spiller på en druid nå og er i lvl 39, og snart kan jeg kjøpe meg mount  :D

Men det jeg lurer på, er om det egentlig er vits å kjøpe mount i lvl 40?

(Siden druider har travel form)

 

Så bør jeg kjøpe mount nå, eller vente til lvl 60?

7018474[/snapback]

 

Det er to lvl 60 druids i guilden som ikke har mount.. de har heller ikke rank hvadetnåer set bonus. Seff er det tøft med mount om de er din første char, men er ikke noen vits om du har andre høyere lvl

Lenke til kommentar

Haha.. snakk om å være øknomisk ja. I det lange løp tjener du jo inn mountkostnaden på repairbill, raskere reise fra sted til sted osv. Nei det blir bare for dumt å ikke kjøpe mount, men presset er kanskje ikke så stort som med andre klasser. Ergo kan du jo vente et par levler uten at det gjør noe..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Du må vel være RP-spiller? Selv om den er.. ehm.. søt og alt sånt så er travel form fortsatt tregere enn mount.

7127461[/snapback]

 

Med pvp set bonus er travelform raskere enn vanlig mount. I tillegg er den jo instant og immun mot poly (ingenting som er så moro som å ri forbi en gjeng med alliance og bli polya ned fra hesten for så å bli zerga.)

Lenke til kommentar

Noen som har testa druid i TBC beta?

 

Jeg prøvde først feral, men som level 60 er det ikkeno forskjell fra pre-expansion. Litt forbedret, men ikke merkbart.

Balance derimot, er bare helt sinnsykt buffa allerede fra level 60. Jeg stappa alle 51 points i balance, og har en komplett dps build fra level 60. Problemene med moonkin før var manaregen og dps, de fiksa begge. Med 366 spelldamage gjorde min starfire ~800 hit som moonkin pre-bc, i betaen gjør den ~1100 hit. Med trinket er den rett under 3k crit. Wrath hitter over 500. Dreamstate og melee i moonkin form forbedret manaregen helt enormt. Treants er ganske nice, tåler mye, gjør ganske mye damage, du kan summone dem hvor du vil innenfor 30-40 yards, 3 min cooldown. All damage gjort av deg mot en mob de tanker vil få moben på deg though, men til å offtanke en andre eller tredje mob funker de supert. Pass på at de ikke dreper moben før du har gjort damage mot han, skjedd noen ganger :p

 

Skal teste resto så fort jeg går lei av balance, som sikkert tar litt tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...