Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Nettopp det som ikke er kjipt. HT er og har alltid vært dårlig for PvE, men i TBC og med treeform blir HoTs virkelig brukbare da de stacker, og en 20% billigere, 50% crit(bare fra talents) regrowth er ikke akuratt dårlig. Så får man også lifebloom som blir vår tredje HoT som kan stackes på target og holdes oppe, og ikke glem swiftmend.

 

Ikke bare slipper vi å bruke HT, vi har ikke tid lenger når vi bruker HoTs. jeg kan nesten ikke vente :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nettopp det som ikke er kjipt. HT er og har alltid vært dårlig for PvE, men i TBC og med treeform blir HoTs virkelig brukbare da de stacker, og en 20% billigere, 50% crit(bare fra talents) regrowth er ikke akuratt dårlig. Så får man også lifebloom som blir vår tredje HoT som kan stackes på target og holdes oppe, og ikke glem swiftmend.

 

Ikke bare slipper vi å bruke HT, vi har ikke tid lenger når vi bruker HoTs. jeg kan nesten ikke vente :)

7335915[/snapback]

 

hehe teit at dere får så mange forms da^^ hva blir det neste? en form som øker skaden dere på spells^^ ånei glemte det dere har fått det

hehe

Lenke til kommentar
Hvorfor er det teit? Og nei, den øker ikke skaden på spells, men gir 5% crit.

7336166[/snapback]

 

vel kan jo si at 5% citt er skade økning fordi du critter mere.

og vel det er så feig som det går ann fordi kan skifter form så forsvinner slow efekter som slow posion / hamstring / frostbolt ++++ blizzard burde fikse det

Lenke til kommentar
Er du gal? Hva får deg til å mene at det som definerer druiden bør nerfes? Hva i all verden er en druid i pvp om man ikke kan komme unna snares? Freekill.

Om vi eier i WSG spiller ingen rolle, en BG hvor druids er den beste til en spesifikk oppgave er ikke et argument.

7336199[/snapback]

 

det er like feigt som når du endelig har 5poeng på en mage /rogue/ og så stuner du han og 1sec etterpå det så blinker han vekk

Lenke til kommentar

5% crit sånn som moonkin er den dag i dag hjelper svært lite. Critter ikkje so ofte at det gjer noke. Du skal ha ufattlig bra gear for å i heile tatt nærme deg dps til mage.

Hmm.. Poisen kan vi jo fjerne veit du.

 

Rekner med at du aldri har spelt druid sjølv daxon?

 

Edit: Vi har 2 måter å stunne på. Eine er i cat der du må vere bak personen og i prowl. Andre er i bear med 1 min cooldown. Eller lenger, husker ikkje.

Du kan ikkje påstå det er feigt.

Endret av TheOneAsk
Lenke til kommentar
5% crit sånn som moonkin er den dag i dag hjelper svært lite. Critter ikkje so ofte at det gjer noke. Du skal ha ufattlig bra gear for å i heile tatt nærme deg dps til mage.

Hmm, forsvinner slow effekter? Poisen kan vi jo fjerne.

7336220[/snapback]

 

joa men du kan også gå inn i travelform og fjerne hamstring til min warrior og du får jo 360% armor i moonkin så hjelper vel litt? når du er med 30-40%hp skift form til travel løp vekk Heal moonkin igjen ^^

Lenke til kommentar
5% crit sånn som moonkin er den dag i dag hjelper svært lite. Critter ikkje so ofte at det gjer noke. Du skal ha ufattlig bra gear for å i heile tatt nærme deg dps til mage.

Hmm.. Poisen kan vi jo fjerne veit du.

 

Rekner med at du aldri har spelt druid sjølv daxon?

 

Edit: Vi har 2 måter å stunne på. Eine er i cat der du må vere bak personen og i prowl. Andre er i bear med 1 min cooldown. Eller lenger, husker ikkje.

Du kan ikkje påstå det er feigt.

7336220[/snapback]

 

hadde en lvl 60 full epic druide men var full Resto

Lenke til kommentar
5% crit sånn som moonkin er den dag i dag hjelper svært lite. Critter ikkje so ofte at det gjer noke. Du skal ha ufattlig bra gear for å i heile tatt nærme deg dps til mage.

Hmm, forsvinner slow effekter? Poisen kan vi jo fjerne.

7336220[/snapback]

 

joa men du kan også gå inn i travelform og fjerne hamstring til min warrior og du får jo 360% armor i moonkin så hjelper vel litt? når du er med 30-40%hp skift form til travel løp vekk Heal moonkin igjen ^^

7336233[/snapback]

Om du spammer hamstring når jeg er på 30-40%, kommer jeg ikke unna i travelform. Du tar meg lett til 20% om jeg har så lite helse og i umiddelbar nærhet, og hva skjer når en warriors target er <20%?

 

"Full epic" kan bety så mangt. Har sett folk med full tier2 med 20 dager /played som ikke visste hva boka Emerald Dream var.

Endret av Superslask
Lenke til kommentar

Ja, visst vi kan overleve lenge. Kan lett heale vekk all dps vi får på oss mot visse personer. Men har du noken gang sitt ein moonkin i BG?

Dei har eit fint kjent merke med å vere eit av dei første targets som blir angrepet. Det har jo for so vidt druids i seg sjølv og. Då hjelper det lite uansett kor rask du er.

 

Okey. Resto ja, nett som meg. Useless i bg. Men gode til å overleve.

Endret av TheOneAsk
Lenke til kommentar
Ja, visst vi kan overleve lenge. Kan lett heale vekk all dps vi får på oss mot visse personer. Men har du noken gang sitt ein moonkin i BG?

Dei har eit fint kjent merke med å vere eit av dei første targets som blir angrepet. Det har jo for so vidt druids i seg sjølv og. Då hjelper det lite uansett kor rask du er.

7336270[/snapback]

 

så en druide i Ab som eide hard mot de fleste vis jeg ikke husker helt feil.... og greit nok rogues kan Crowd controle en kamp 1v1 men hva vis det kommer flere?

og er ikke alle som kan crowd controle kampen 100% det har mye og si med Gear og build

Lenke til kommentar
Cheap Shot/Kidney Shot er aldri tingen å bruke på en mage. Gleder meg til Garrote kommer i patchen. Uansett, det er forferdelig irriterende å sloss mot druids som travelform -> heal absolutt hele tiden, men jeg (som Rogue) kan stunlocke en del, så jeg skal ikke klage.

7336272[/snapback]

 

joa greit vi kan stun men hva med en druide som travelform root spam moonfire + fair fire inn i bear med 2hots på seg og denger løs. lite hp Stun travel form heal

Lenke til kommentar

Klart det ikkje er alle som har crowd controll, har aldri bedt om å få det heller.

1 ting eg glømte i stad: For å komme oss vekk frå ein kamp i moonkin, må vi jo først inn i vanlig form, for so å komme i travel form. Og druids med moonkin build har som oftast ikkje NS. Då er gjerne kampen tapt. Hadde likt å sett rett fra form til form ein dag.

Lenke til kommentar
5% crit sånn som moonkin er den dag i dag hjelper svært lite. Critter ikkje so ofte at det gjer noke. Du skal ha ufattlig bra gear for å i heile tatt nærme deg dps til mage.

Hmm, forsvinner slow effekter? Poisen kan vi jo fjerne.

7336220[/snapback]

 

joa men du kan også gå inn i travelform og fjerne hamstring til min warrior og du får jo 360% armor i moonkin så hjelper vel litt? når du er med 30-40%hp skift form til travel løp vekk Heal moonkin igjen ^^

7336233[/snapback]

Om du spammer hamstring når jeg er på 30-40%, kommer jeg ikke unna i travelform. Du tar meg lett til 20% om jeg har så lite helse og i umiddelbar nærhet, og hva skjer når en warriors target er <20%?

 

"Full epic" kan bety så mangt. Har sett folk med full tier2 med 20 dager /played som ikke visste hva boka Emerald Dream var.

7336267[/snapback]

 

vel du trenger jo en god del rage får og bruke Exequte ordenlig nå skreiv jeg det Veldig dårlig, hadde det meste Heal gear som var på markede kan du si ^^ hadde vel litt over 1300+ Heal tror jeg og en god regene, drepte de fleste i duel med resto ^^ kan inrømme at det var en Test char men jeg spillte lenge på den og har spillt druide før men ikke så høy lvl..

 

og spillte ikke så dårlig ^^ var vel en av de beste healeren i naxx når vi prøvde oss der.

Lenke til kommentar
Cheap Shot/Kidney Shot er aldri tingen å bruke på en mage. Gleder meg til Garrote kommer i patchen. Uansett, det er forferdelig irriterende å sloss mot druids som travelform -> heal absolutt hele tiden, men jeg (som Rogue) kan stunlocke en del, så jeg skal ikke klage.

7336272[/snapback]

 

joa greit vi kan stun men hva med en druide som travelform root spam moonfire + fair fire inn i bear med 2hots på seg og denger løs. lite hp Stun travel form heal

7336283[/snapback]

Sprint/vanish/(cos i 2.0) for å fjerne roots, og stunlock druiden til han dør.

Du snakker som om alle druids med alt gear gjør det du sier der effektivt. Genesis/pvp gear så mjo da funker det nok.

Lenke til kommentar
og er ikke alle som kan crowd controle kampen 100% det har mye og si med Gear og build

7336277[/snapback]

Folk kan si hva man vil om World of Roguecraft, men den viser faktisk hvor lett det er for en rogue med en viss build å naken drepe nærmest hvem man vil.

Så nei, stryk gear.

7336310[/snapback]

 

den filmen er gammel. nå til dags går det ikke, prøv selv naken rogue mot en t3 Mage / lock eller noe som helst

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...