Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, jeg mener at det er mest gearet som gjør om du tanker eller healer bra. Om du hadde plukket opp f.eks. Cassandra's grace, healing-macen fra SM cath, Beacon of hope og Truefaith gloves, så hadde du nok kunne healet helt fint i ZF med feral-spec.

 

Etter 40 har dere også to innervates på lur, så evt. mangel på mana skulle ikke være noe krise.

Lenke til kommentar
Druids in the expansion:

 

[/img]

 

:yes:

6957087[/snapback]

 

haha dritt bra.

 

 

OT: startet en druid alt her om dagen. Fikk bear-form questen. Men på en eller

annen tåpelig grunn abbondon jeg questen. Nå får jeg ikke til å få den lengere.

Sendte en ticket til gm i håp om de kunne hjelpe meg, de sa bare at quest antaglivis sikkert tilbake. Har gått 4 dager nå ikke kommet tilbake. Noen ideer ?

Lenke til kommentar
Ikke snakk stygt om mulgore.. min første kjennskap til wow skjedde gjennom  druidleveling i mulgore. Kommer aldri til å glemme det.

6959266[/snapback]

Min også, tok meg kanskje tre dager å bli level 10 da :!:. Ble bare level 24 på den druiden though.

6961553[/snapback]

Jeg ble level 25 før jeg rerolla NE Druid, men tauren>NE

Lenke til kommentar
Kan hende det har blitt tatt opp i denne tråden før men det får våge seg.

 

Trenger en build jeg kan bruke til healing i raiding og litt PvP, må kunne holde meg i live ei stund, og samtidi kunne "forsvare" meg.

 

Tenkte på denne builden her. Hva sier dere?

6994408[/snapback]

 

 

Jeg anbefaler denne !

Billige heals er en vinner i både i PvP og PvE.

Med dette buildet får man 19% billigere HT (Bruk kun denne, Rank 4 eller 3 (Kommer an på mendge+heal), for å spare mana) og +10% effekt på HT.

Samtidig får du litt nuke- power med Wrath!

 

Nature's Grace er en god bonus du raskt lærer deg å sette pris på.

Har raidet mye ZG, AQ20 og MC (og litt BWL) med denne builden. Om jeg ikke alltid hadde høyest effective healing var jeg alltid lavest på overhealing og høyest på mana effektivitet :thumbup:

Endret av kristteo
Lenke til kommentar
sant, og det blir ikke noe problem med loot, hu skal ta ting med mye int og +healing & dmg. Jeg går etter str og stam :p

6949192[/snapback]

 

 

Har du en personlig healer bør du gå for Str-AP-Agi !

Hmmm. Det bør du uansett når du levler :)

 

Om du skal PvP'e litt må du jo selvfølgelig ha litt Stamina.

Da jeg dinga 60 med min siste druid hadde jeg 900 AP og 2100 HP :whistle:

Drep 3-4, skift ut og HoT, tilbake i katt, stealth og la HoT heale deg mens du posisjonerer deg/ venter på 100 Energy. Aldri tom for mana, aldri nedetid.

Lenke til kommentar

Tydeligvis mange her som tror at druids er "nesten like bra som prester til aa heale"

 

LOL

 

Det finnes ikke bedre MT healer enn druids da! Healer jo mye fortere single target.

 

2dots, HT, rejuv, paa 5 sec. det er crazy.

 

Men ja, prester er bedre til aa heale noobs som ikke klarer AOE og multiple healing.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...