Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nylig kjøpt meg leilighet! Dama bor her også, så da bestemte jeg (siden jeg eier leiligheten ;) ) at jeg skulle ha det ene rommet som gutterom!

 

Ekke så heftig her ennå, men skal hvertfall male om, og nytt gulv. Og en skjerm til!

 

Deilig å leve på 90kvm når jeg ser mye annet trangt inni her :p

 

Under "hylla" på pulten blir det RGB LED-lys med valgfri farge :)

Taklys er også styrt fra trådløs bryter på pulten, med dimming

 

Samboer nr.2!

 

a>

Hvilken tråsykkel er det? :p

Lenke til kommentar

Den kostet 24999 (eller noe sånt) for et par uker siden, men var\er kampanje på elkjøp ;)

Men alt etter øyet som ser. duger fint den TVen :) er begrenset hvor godt 1920x1080 er på en 70".

 

Er det jeg tenker litt på. 70" er jo helt rått det, men da begynner PPI-en bli relativt lav. Ikke et problem hvis man sitter langt fra TV-en såklart, men jeg tror jeg venter til 4K blir vanlig før jeg kjøper noe sånt. (Selv om det sikkert tar lang tid)

Lenke til kommentar

Jeg bruker den mellomstore musematta mi (32x27cm) til å ha glass på. Har vært ALT for nærme å velte cola glasset noen ganger... Men det funker :wee:

 

Det har jeg prøvd også. Veltet 5-6 ganger før jeg tok hintet og begynte å sette glasset et halt annet sted. Når du en gang velter det skal du bare være glad for at det ikke er rødvin. Det suger.

 

Liker corepaden. Jeg er ferdig med alt som er mindre :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...