Mala Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Ligner på en DP-300F utifra bildet ditt ihvertfall, men har ikke så mye snøring jeg heller da Kjekt å se flere omfavne formatet ihvertfall Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 @Merko. Lekkert med lys bak skjermene! Slik hjørne har jeg vurdert lenge nå. Men tror mitt blir i overkant dyrt da jeg må ha 2 til 3D skjermer på PCen, kan ikke ha 3 forskjellige skjermer med 3 forskjellige merker hehe Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Det stemmer nok, sto på spilleren når jeg tok en nærmere titt. Lille klossen ved siden av er en gammel walkman jeg bruker til kassetter, ikke helt optimalt kan du si. Er på jakt etter en god tape deck, så om noen er interessert i å selge noe slikt skrik ut. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 blir det ikke ubehagelig med tven så høyt oppe? 1 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 Jo, det er et mareritt. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2012 Nei, går helt fint. Bruker tven en gang annenhver uke i snitt. Er ikke så nøye på det. Jo, det er et mareritt. Okei okei, kan innrømme at det er småkjipt å se film hos meg etter å ha ligget i sofaen din med projektoren. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 19. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2012 Aldri sett denne tråden før. Slik ser det ut hjemme hos oss. Får beklage rotet, men det er fredagskveld. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 20. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2012 (endret) ... Because the sofa wasn't good enough :!: <-- funker ikke smiletegnet? Isåfall > Endret 20. oktober 2012 av SLi Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 20. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2012 Joda. Sofaen er fin den, har til og med slik "fotskammel" man kan trekke ut før man lener seg tilbake, men siden vi spilte nintendo og begge hadde sakko(sacco?)-sekk når vi spilte det(og andre konsoller) i våre yngre dager så benytter vi oss av de når vi spiller spill hvor håndkontrollere benyttes Da vi har liten leilighet, med kun stue,bad,do og soverom benytter jeg Tv-skjermen som PC-skjerm og bruker en svart plate (hylle fra IKEA) over armlenene på stolen i bakgrunn når jeg spiller PC. Det fungerer overaskende bra. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 Hvilke sekker er det du har der? Er på jakt etter noe som er stort nok for voksne. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 Jeg bor i utlandet og kjøpte de her. Sjappa finner du på blup.hu. Vet ikke om de er internasjonale Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 Aldri sett denne tråden før. Slik ser det ut hjemme hos oss. Får beklage rotet, men det er fredagskveld. fete sakkosekker.. Kor kjøpt? Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 Les svaret rett over deg! Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 Man kan også Google sacco original. De er vel I Norge Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Ser de har noen store "saccosekker" på chillbill.no.. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 3. november 2012 Rapporter Del Skrevet 3. november 2012 Det aller helligste: Grunnen til at jeg bruker pute for å sitte på er rett og slett på grunn av et operasjonssår. Jeg bruker en fothviler fordi pulten er for høy, og jeg rekker ellers ikke ned til gølvet. 1 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. november 2012 Rapporter Del Skrevet 3. november 2012 Heyy. Lik skohylle og hattehylle som vi har! Ikea <3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. november 2012 Rapporter Del Skrevet 3. november 2012 Hvorfor har du et piano på kjøkkenet? Er ikke det litt råflott da? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. november 2012 Rapporter Del Skrevet 3. november 2012 Litt liv igjen i tråden her ja! Har omøblert litt i TV-benken min + fått nye platespilleren på veggen, endelig! Kommer muligens med en liten updait! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå