Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Par bilder.. Blidene ble litt mørkere enn jeg trodde :-(

 

Edit.. Oh lord. La ut en 4-5 bilder.. så plutselig ble alle bildene identiske når jeg trykket "POST".. GRR. Fix'd

 

bilde__1.jpg

bilde__2.jpg

bilde__3.jpg

bilde__4.jpg

bilde__5.jpg

bilde__6.jpg

 

Ser visst støvet ganske bra når jeg bruker blitzen på kameraet..hihi.. *huske på til neste gang*

 

Tok et bilde av 3D Printeren min og Hexa Helikopteret mitt også for moroskyld :-)

Endret av Merko.
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Par bilder.. Blidene ble litt mørkere enn jeg trodde :-(

 

Edit.. Oh lord. La ut en 4-5 bilder.. så plutselig ble alle bildene identiske når jeg trykket "POST".. GRR. Fix'd

 

 

 

 

 

 

bilde__6.jpg

 

Ser visst støvet ganske bra når jeg bruker blitzen på kameraet..hihi.. *huske på til neste gang*

 

Tok et bilde av 3D Printeren min og Hexa Helikopteret mitt også for moroskyld :-)

 

Hexacopter? :O WHERE TO GET? :O

Lenke til kommentar

Hvilken 3D printer er det? Ser jo litt ut som en hjemmelaget Makerbot, men regner med den er RepRap basert

 

Det er en "Solidoodle". Koster $499, i motsettning til makerbot som koster over $2,000. Men ja, de fleste 3d-printere av den typen er bassert på Reprap.

 

Hexacopter? :O WHERE TO GET? :O

Tja, du kan få tak i det over alt egentlig. Bør kjøpes fra utlandet mtp du sparer en god del.

 

Dette kittet er vel noe av det billigste man kan få tak i (av det settet)

http://www.ebay.com/itm/DJI-F550-Hexacopter-Multi-Flyer-Kit-Motor-ESC-NAZA-DJI-F550CB-/261103297636?pt=Radio_Control_Vehicles&hash=item3ccaf82464

 

Så kan du oppgradere med andre ting etterhvert, som feks GPS osv.

 

PS: Kontroll (radio) følger ikke med, det er noe man må kjøpe selv

- Ellers er både www.modelflynytt.no og www.fpv.no greie sider.

Lenke til kommentar

Har den god auto-gyro?

Det kommer an på hvilket "hovedkort" du kjøper, men ja i det settet så brukes det "DJI Naza" som har gyro. Nazaen i seg selv koster $200, så er gode saker det er snakk om. Etterhvert kan du kjøpe GPS med "Return To Home". om helikopteret går ut av rekkevidde eller mister kontakten med deg, så kjører den automatisk hjem.

Lenke til kommentar

Det er en "Solidoodle". Koster $499, i motsettning til makerbot som koster over $2,000. Men ja, de fleste 3d-printere av den typen er bassert på Reprap.

Ok. Ja Makerbot blir jo enda dyrere hørte jeg rykter om. De går bort fra consumer markedet og går bort i fra tredesignet sitt og skifter det til stål. De har jo skiftet helt rettning pga investorene som vil tjene mere, så det er nok bare å si farvell til consumer rettede 3D printere derfra.

 

Uansett veldig tøft oppsett du har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...