Gå til innhold

Drivere og verktøy til skjermkort.


The Stig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Hmm, føler noen at det mangler noe nå eller?

 

Kan selvfølgelig ikke ha alt heller da, tenker mest på de meste brukte driverne/programmene.

Du har fortsatt ikke inkludert: ATI Tool Tray. :p

 

Det mest geniale programmet jeg noengang har prøvd. Det bruker bare mellom 480kB og 4.5MB, og det har erstattet CCC og ATI Tool (alle avinstallert sammen med .Net Framework) :D

 

Bilde

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hm... Måtte formatere i helgen, og da jeg skulle laste ned nye drivere til mitt 9800PRO så jo alt helt greit ut, inntil jeg restartet og begynte å få melding om loadefeil i Load.exe og CLI.exe, noe jeg får ca. hver gang. Betyr dette at driverne ikke fungerer som de skal, eller går det bra å la det være slik det er (bortsett fra at meldingen irriterer da)?

 

Jeg har reinstallert, ikke bare én gang, men snart flere ganger enn jeg kan telle virker det som, men feilen kommer likevel. Nå er det originaldriverne jeg har syslet med, og i forgårs kveld bestemte jeg meg for å teste Omega isteden. Det funket fint da jeg slo på maskinen i går, men i dag var skjermen svart etter bootscreen, så jeg gikk i sikkermodus og installerte originaldriverne isteden. Skal jeg la de være slik, eller har noen et annet tips (jeg får altså fortsatt feilmelding)...

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Har en .reg fil som åpner for overklokking med windows drivere for nvidia skjermkort (også kjent som coolbits), og en .reg fil som lar deg stille refres rates til skjermen. Jeg har ikke noen linker til de men kan sikkert sende de til deg hvis du er intrisert i å legge de ut :)

Lenke til kommentar
ATI Tray Tools (Har erstattet ATItool)

 

Ekstremt "handy" lite program for ATI brukere. Har mulighet til å overklokke,

måle temperatur, vise detaljerte innstillinger mm.

 

Jeg finner ikke ut hvordan man måler temperatur, har Radeon 9800PRO. Sliter som bare det med skjermkortet for tiden og lurer på om det har noe med temperatuen å gjøre. Dere kan jo ta en titt innom tråden min ;)

 

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=435781

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...