Gå til innhold

Drivere og verktøy til skjermkort.


The Stig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noe slik du tenkte på.

Drivere.

5850024[/snapback]

 

 

jo, delvis. Har som sagt lett overalt om dette med overklokkings-programvare m div.

Alle sier de må ha 3dfx-tool installert - og at det må kjøre antar jeg, siden overklokkings-prog.varen ikke vil kjøre uten.

Men det finnes altså ingen konfigurasjoner jeg kan gjøre inne i windows som kan fikse dette? (vsync)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hei, jeg fikk mitt XFX 7900GT kort idag, men hvilken driver skal jeg bruke? Jeg har ikke mye peiling på sånt.

5946164[/snapback]

 

Bare gå på www.nvidia.com og last ned driver der.

 

Enkelt, greit og stabilt. :thumbup:

5946748[/snapback]

 

Jeg finner ikke driver til 7900GT, finner bare til Go 7800GTX, Quadro osv...

Lenke til kommentar
Hei, jeg fikk mitt XFX 7900GT kort idag, men hvilken driver skal jeg bruke? Jeg har ikke mye peiling på sånt.

5946164[/snapback]

 

Bare gå på www.nvidia.com og last ned driver der.

 

Enkelt, greit og stabilt. :thumbup:

5946748[/snapback]

 

Jeg finner ikke driver til 7900GT, finner bare til Go 7800GTX, Quadro osv...

5948603[/snapback]

Velg GeForce and TNT2

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Heisann.

 

Jeg har ett "lite" problem, jeg har XFX 7900gt og kortet er veldig bra det.

Problemet er at jeg kan bare bruke orginaldriveren som var levert med kortet, jeg har lastet ned nye forceware drivere fra både her og der, men når jeg skal begynne å instalere den nye driveren får jeg beskjed at filen er korupt og at jeg må finne meg en ny... Dette har jeg gjort flere ganger og jeg har slått av virusprog under instalering osv men ingenting nytter.

 

hva skal jeg gjøre? er det ikke slik at kortet lar seg overklokke bedre med nye drivere også?

 

 

tips og råd motas med stor glede :!:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Jeg har fått ny maskin, digger det så langt, men irriterer meg at de nyeste driverne til Nvidia tydeligvis har en bug som gjør at jeg ikke får åpnet det stygge nye kontrollpanelet. Kan justere andre ting vha. "Nvidia settings"-ikonet i system tray, men får som sagt ikke opp NVIDIA Control Panel. På en annen maskin jeg har kjører jeg GeForce FX 5900 Ultra, og der popper det stygge kontrollpanelet opp med en gang. Hva gjør jeg for å fikse det? Bruker 91.31-driverne, og har et Gainward GeForce 7950GX2-kort.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Der hadde man bytta fra xfx 6600gt til xfx 7900gt 520m vivo. Og kjøre nyeste drivere : 91.31_winxp2kmce_international_whql.exe

 

Men huff trodde nvidia hadde fiksa dette med farge problemer med tvut. Får bare sort hvit, mitt gamle triks på å skifte til komposit ut funka dårlig. Men får prøve litt eldre drivere. det funka før ;(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...