Gå til innhold

Black Mesa : Source

96 stemmer

1. 1. Hadde du spilt det originale Half-Life 1 før du prøvde Black Mesa?

• Ja
      91
    • Nei
      5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, har problemer med å komme videre... Er på et kjølerom som er ganske stort, og skal helt sikkert opp i luftventilene, men kommer ikke opp til de. Løsning?

du er på feil spor. Se etter et rom med kasser du kan slå i stykker

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

Installasjonen tar jo forever..

Skrevet

Har lasta ned fra den derre shacknews og ble nettopp ferdig nedlasta, men når jeg skulle extrackte zipfila, fikk jeg bare opp en error-melding opp? Noen andre som fikk det samme problemet, eller er det bare meg? Hjeeeeelp!

Skrevet (endret)

Har lasta ned fra den derre shacknews og ble nettopp ferdig nedlasta, men når jeg skulle extrackte zipfila, fikk jeg bare opp en error-melding opp? Noen andre som fikk det samme problemet, eller er det bare meg? Hjeeeeelp!

ser ut som om det har skjedd en feil i nedlastingen,har skjedd med meg flere ganger ,surt.

prøv heller denne linken fra paull

funket for meg

http://ftp.acc.umu.se/mirror/misc/BlackMesa/BlackMesa.7z

Endret av rbr
Skrevet (endret)

Den linken der er meget,meget bra ja! Installerer straks!

Unzippa nettopp, hvor legger jeg Black Mesa mappa? Trudde det skulle vere en setup her jeg?

Endret av Mala
Skrevet (endret)

Men pokker da, lasta ned fra den turbo linken oppi her, er det mere jeg må laste ned ja. Balle og fitteflass på en gang altså.

EDIT: Hadde visst den fila liggende her etter en fail download i sted, da installerer jeg..endelig :p

Endret av Mala

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...