Gå til innhold

Black Mesa : Source


  

96 stemmer

  1. 1. Hadde du spilt det originale Half-Life 1 før du prøvde Black Mesa?

    • Ja
      91
    • Nei
      5


Anbefalte innlegg

Jeg er stuck igjen jeg...

 

Er i et basseng, som er som en halvsirkel. Jeg var i andre siden (den andre delen av sirkelen), men kom meg vekk derfra ,når jeg gikk over en plattform langs kanten datt den sammen og jeg falt uti. Nå kommer jeg meg ikke ut.

 

Kan svømme under vann i en gang til et annet rom, men der er det heller ingenting å gjøre. Hjelp?

 

edit:

Hjelper alltid å spør her, for da finner jeg ut av det selv med en gang etterpå... Takk :)

Tror jeg er på samme plass, men finner ikke ut av det :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er stuck igjen jeg...

 

Er i et basseng, som er som en halvsirkel. Jeg var i andre siden (den andre delen av sirkelen), men kom meg vekk derfra ,når jeg gikk over en plattform langs kanten datt den sammen og jeg falt uti. Nå kommer jeg meg ikke ut.

 

Kan svømme under vann i en gang til et annet rom, men der er det heller ingenting å gjøre. Hjelp?

 

edit:

Hjelper alltid å spør her, for da finner jeg ut av det selv med en gang etterpå... Takk :)

Tror jeg er på samme plass, men finner ikke ut av det :(

 

Snakker dere om demningen?

Lenke til kommentar

Ikke funnet crossbow enda. Det er der hvor du må plassere noen røde tønner under vannet i et bur for å få den til å flyte opp. Jeg er på andre siden og kan svømme under vann forbi en bil og til et rom der det er noen vifter, den ene av de er forsåvidt åpen, men jeg klarer ikke å hoppe inn der.

 

http://i.imgur.com/rwGww.jpg sikkert bare jeg som er noob :p

 

Har kommet et stykke forbi her i orginalen, så det er noe nytt.

Endret av Saapa
Lenke til kommentar

Det er et lite rom i det store rommet bildet ditt er av... rett utenfor det rommet er det et hull i gulvet du kan svømme ned i.

 

Edit:

Tror det er rett under den vifta, men du må under vann for å se hullet.

Se der ja, bare jeg som ikke snudde meg rundt slik at jeg så hele hullet. Jeg stod sånn at jeg bare så rotet rett ned og trodde hullet ikke var stort.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Kan noen hjelpe meg? Jeg kommer meg ikke vidre fra dette stedet...

 

 

 

Dette er rett etter du skyter opp raketten...

gWBQi.jpg

 

 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

 

Du må hente dykke å hente flere tønner rundt i de oversvømmede gangene. Tror du trenger tre røde tønner (bare de røde som fungerer).

 

 

Anyway, jeg er selvfølgelig stuck igjen... Skal floode coren og bla bla bla, og jeg har slått på begge pumpene og sånn, og er i et rom med en diger oransje kran eller noe, men vet ikke hva jeg skal gjøre der. Har vært hos han forskeren der, men han kan jo ikke hjelpe med noe.

 

Alle lysene lyser grønt, og alt er good to go, og har også vært nedi bassenget der å åpnet luka til ett eller annet...

Endret av jale
Lenke til kommentar

Supertriks: Når dere ber om hjelp, aktivér console under options->keyboard->advanced, trykk ~ og skriv "status", da kommer det opp noe som:

map: bm_c3a2a at: 3902 x, -1680y, 64z

Dersom konsollen forsvinner med en gang du skriver må du bytte tastaturoppsettet til englandsk, som default krever det bare at du trykker ALT-SHIFT. Et screenshot hjelper også.

Lenke til kommentar

The Silencer : Alt for få er jeg redd. Hl1 er vel et av mine første Fps, men det holder enda en kjempe høy kvalitet, bedre enn de aller aller fleste spill som kommer ut i dag vil jeg si.

Rart å lese om at noen her står fast på enkelte steder da jeg vet om så godt som alle mulige kriker og kroker i spillet. Klarer ikke se for meg hvordan det er mulig å stå fast noen steder :tease: Neida, husker jeg slet mye selv, da jeg først spilte det for mange år siden.

 

Har enda ikke hatt tid til å spille denne moden, men jeg gleder meg til og kose meg med det i nær fremtid! :love:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

The Silencer : Alt for få er jeg redd. Hl1 er vel et av mine første Fps, men det holder enda en kjempe høy kvalitet, bedre enn de aller aller fleste spill som kommer ut i dag vil jeg si.

Rart å lese om at noen her står fast på enkelte steder da jeg vet om så godt som alle mulige kriker og kroker i spillet. Klarer ikke se for meg hvordan det er mulig å stå fast noen steder :tease: Neida, husker jeg slet mye selv, da jeg først spilte det for mange år siden.

 

Har enda ikke hatt tid til å spille denne moden, men jeg gleder meg til og kose meg med det i nær fremtid! :love:

 

Heh, det er jo flott at også de yngre poder kan få nyte dette superbe spillet, som langt på vei også startet min karriere innen PC-spilling. Jeg har selv ennå ikke hatt muligheten til å spille denne modifikasjonen, men det skal gjøres ved første (og beste) anledning!

 

Mon tro om det ikke er noen nye, fysikkbaserte puzzles i denne modifikasjonen, slik at selv gamle HL 1-ringrever kan bli sittende med postkassen full av skjegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...