Gå til innhold

Black Mesa : Source


  

96 stemmer

  1. 1. Hadde du spilt det originale Half-Life 1 før du prøvde Black Mesa?

    • Ja
      91
    • Nei
      5


Anbefalte innlegg

Vi er en gjeng på foreløpig 17 stk som jobber med å lage Half-Life på nytt til Source motoren. Det vi legger vekt på er å holde historien, områdene, og personene intakt, og sann til originalen, men vi forbedrer alt fra modeller til texturer, og forbedrer layout på brettene.

Når dukker navnet ditt opp i crediten, Vrengtpolvott? :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi regner med at det blir rundt et år i produksjon, men det kommer selvfølgelig til å gå raskere jo flere som joiner, så er bare å få inn bilder av tidligere arbeid hvis du tror du har noe å føye til :thumbup:

 

Episk spill! Som en kuriositet fant jeg dette sitatet på første side, legg merke til årstallet. Kan vel trygt fastslå at de undervurderte arbeidsmengden noe :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Bare fem timer igjen :/

 

Bruker du torrent nå?

 

Jepp, har den tregeste internett farten ever!

 

Jepp, har den tregeste internett farten ever!

 

Har du prøvd å legge til flere trackere? Det hjalp meg en god del, men det brukte rundt 2 - 3 timer for meg også..

 

Nei, har nok ikke det. Men jeg lot pcen stå på i natt så nå blir det spilling! :)

Lenke til kommentar

Har akkurat møtt på dei første militære styrkane no og kan ikkje seie anna enn at eg er mektig imponert. Detaljrikdomen er slåande, dei få endringane som er gjort fungerer godt, musikksnuttane er effektive og sjølv om Source er ein aldrande motor så ser det faktisk bra ut. Trur ikkje det er mange spel i dag som tørr å ha ein så "treig" start som hl1, men det fungerte godt då og det fungere kanskje endå betre no.

 

Andre enn meg som måtte prøve å trykke på mikrobølgeomnen i starten? Artig dialog på den vakta der.

 

Må slenge med eit par bilete, dette var kjekt!

 

 

"Needs fixing ASAP"

post-28737-0-09865900-1347716608_thumb.jpg

Blue Screen

post-28737-0-10264800-1347716619_thumb.jpg

42

post-28737-0-08248500-1347716644_thumb.jpg

Schrödinger

post-28737-0-71590000-1347716660_thumb.jpg

Det slo meg at dei faktisk har modellert pinnane i kontakta bak på TVen.post-28737-0-90859900-1347716671_thumb.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har bare spilt en halvtime så langt, men dette er virkelig fantastisk. Det er herlig å høre på alt det de forskjellige forskerene har å si, som at den første versjonen av drakten til Freeman egentlig skulle la brukeren puste under vann. Og ansiktene er virkelig imponerende. De ser virkelig naturtro og levende ut.

 

Er litt skuffende at man ikke får achievement for å legge brusboksene på personalrommet i søppeldunken. :wee:

 

EDIT: "You better make like diarrhea, and run."

 

EDIT 2: "And what in the blues is a roflcopter?!"

Endret av Coffey
Lenke til kommentar

Har akkurat møtt på dei første militære styrkane no og kan ikkje seie anna enn at eg er mektig imponert. Detaljrikdomen er slåande, dei få endringane som er gjort fungerer godt, musikksnuttane er effektive og sjølv om Source er ein aldrande motor så ser det faktisk bra ut. Trur ikkje det er mange spel i dag som tørr å ha ein så "treig" start som hl1, men det fungerte godt då og det fungere kanskje endå betre no.

 

Akkurat sjøl også kommet til rundt samme plass. Også utrolig imponert over hvor mye arbeid det teamet har lagt inn for å gi oss og dem selv en ultimat Half Life opplevelse som gjør at Half Life 1 og 2+ Episodes føles mer sammenhengende på grunn av den fantastiske grafikken de har laget.

 

Beste spill æ har spilt på lenge og så va det attpåtil gratis.

 

Gleder meg til å komme bittelitt fram siden det var aldri så altfor langt æ kom i originale.

Lenke til kommentar

Vil bare legge til min stemme her å si at jeg er også veldig imponert. Det synes veldig godt at dette har blitt jobba lenge på; utrolig detaljert. De er trofaste til Half-Life, men dette er så absolutt ikke noen "remaster" i HD. Dette er remade, og det er nettopp det som gjør det hele så imponerende.

 

I 2012 så er kanskje ikke oppløsningen på teksturene den høyeste. Men nå er det heldigvis ikke kun det som definerer god grafikk. Hver eneste modell og tekstur i spillet er griselekkert detaljert og bra laget. Synes dette ser fantastisk ut jeg. Koser meg gløgg ihjel i nostalgien her. :)

 

Ville lett ha betalt for dette hvis jeg kunne. Kommer til å donere noen slanter til Joel Nielsen i alle fall.

 

Boss-Znakemaster: Satt du fast i originalen? :)

 

Edit: Ja også lyd effektene og musikken da, må ikke glemme det. Ingenting å klage på der heller!

Endret av Istapp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...