Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte meg en seksdobbel Whooper i dag, med ekstra stor pomfri og en porsjon Chilli Cheese til. Karen i kassa syntes det var så gøy med en så stor bestilling at han personlig la på oste - og baconskiver på hver eneste en av burgerne, og slang også med en ekstra porsjon Chilli Cheese i bonus. Burgeren ble så høy at det var umulig å bite over den, og needless to say, så tilbrakte jeg de neste timene i ørska på sofaen. Pluss en del doturer, da.

 

Hva kostet den? :D

Lenke til kommentar

Fikk du lov til det? Kjører de ikke bindingstid, innmeldingsavgift og hele pakka?

Trene ut neste mnd eller noe pga forskuddstrekk.

Men ja , er jo bare å ikke møte opp.

 

Kaliber gym er hovedgymmet, men hadde begge steder som student pga venner som trente der.

Endret av War
Lenke til kommentar

Kroppen er søren meg merkelige saker.

 

Hadde en relativt tung helkroppsøkt i går, og ble (pga fest i morra) nødt til å legge morgendagens helkroppsøkt til i dag. Altså to like økter to dager på rad. Jeg var i tillegg smått fyllesjuk i går etter en heavy eksamensfest på mandag. Og med kun fem timers søvn i natt, så må jo dette være oppskriften på katastrofe. Til min store overraskelse perset jeg i flere av baseøvelsene, og hadde min beste treningsøkt noensinne i dag. Sitter fortsatt og klør meg i hodet over hvordan det er mulig.

 

Ikke at jeg klager, da.

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar

Kroppen er søren meg merkelige saker.

 

Hadde en relativt tung helkroppsøkt i går, og ble (pga fest i morra) nødt til å legge morgendagens helkroppsøkt til i dag. Altså to like økter to dager på rad. Jeg var i tillegg smått fyllesjuk i går etter en heavy eksamensfest på mandag. Og med kun fem timers søvn i natt, så må jo dette være oppskriften på katastrofe. Til min store overraskelse perset jeg i flere av baseøvelsene, og hadde min beste treningsøkt noensinne i dag. Sitter fortsatt og klør meg i hodet over hvordan det er mulig.

 

Ikke at jeg klager, da.

Får nok en helt sinnsyk knekk til helgen! :tease:

Lenke til kommentar

Bryt opp med frontbøy, liker ikke bøy selv

Høres ut som en god idé, alltid hatt lyst til å prøve frontbøy.

Sikkert godt med litt forandring.

 

 

 

*snip*

 

Ye i know, sorry, lang dag.

 

 

Hva med å alternere med 1-3 rep sett? Det er mye mer behagelig enn 5-8 reps, synes jeg i hvert fall.

 

Har planer om å bytte fra 5x5 til 3x5 i bøy i nær framtid.

Lenke til kommentar

Er ikke disse for treg mage? :p

 

Mye kcal i den type frø. Lag deg noen knekkebrød! Ganske enkelt.

Aner ikke! Gikk tilfeldigvis forbi dem på Rimi og så hvor billig pakken var. Leste bakpå og ble overrasket over proteininnholdet. Hvis jeg regner rett skal det gi 5.6g protein per krone, mens proteinpulveret mitt fra TN gir 4,3g ... og det er til tilbudspris.

 

Blandet 30g med 100g havregryn og noen desiliter h-melk, smakte godt og fin måte å øke kcal på om det ikke er noen klare negative sider jeg bør passe meg for.

Lenke til kommentar

Aner ikke! Gikk tilfeldigvis forbi dem på Rimi og så hvor billig pakken var. Leste bakpå og ble overrasket over proteininnholdet. Hvis jeg regner rett skal det gi 5.6g protein per krone, mens proteinpulveret mitt fra TN gir 4,3g ... og det er til tilbudspris.

 

Blandet 30g med 100g havregryn og noen desiliter h-melk, smakte godt og fin måte å øke kcal på om det ikke er noen klare negative sider jeg bør passe meg for.

Det inneholder cyanid. :p

http://no.m.wikipedia.org/wiki/Linfr%C3%B8

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...