Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen trenigssenter i oslo som har klippekort tiø salgs billig? Skal vær 10 dager i tigerstaden

 

 

Du kan jo melde deg inn på Evo fitness kanskje? Da betaler du 99kr innmeldingsavgift + månedsavgift for resten av måneden (ca 10kr pr dag). Funker bra hvis de 10 dagene dine er i siste halvdel av måneden hvertfall. Litt værre hvis de er helt i begynnelsen av måneden, eller brer seg utover 2 måneder.

Lenke til kommentar

 

 

Du kan jo melde deg inn på Evo fitness kanskje? Da betaler du 99kr innmeldingsavgift + månedsavgift for resten av måneden (ca 10kr pr dag). Funker bra hvis de 10 dagene dine er i siste halvdel av måneden hvertfall. Litt værre hvis de er helt i begynnelsen av måneden, eller brer seg utover 2 måneder.

Kom igår, er det nært sentrum? :-) bor på cecil i stortingsgaten

Lenke til kommentar

http://www.nrk.no/ostfold/1.11217766

Interessant. Blir vel snart vanskelig å få tak i Craze også da..

Spørsmålet som man kan stille på et generelt grunnlag er hvorfor personer fortsatt vil ha Craze med de potensielle bieffektene. Allerede når produktet kom ut i fjor uttrykte jeg bekymring om produktet kunne ha såkalte "pre-forløpere". En annen ting er den økende trenden at det ikke lar seg trene uten en form for pre-work out. Men denne trenden er økende i samfunnet for egentlig alt. Som for eksempel person x som muligens en dag ikke føler seg 100% men 95% ---> paracet, ibux.

 

For øvrig : Det er enten en temmelig rar verden eller så er jeg en magnet for rariteter for senest forrige uke på Actic så kom en random neger til meg og spurte helt uten videre "Har du peil på pre-work out?" hvorav jeg svarte "I hvilken forstand?" Svaret jeg fikk var alt annet enn det jeg forventet for han svarte : "Er det normalt å LUKTE jordbær etter å ha tatt overdose med pre-workout?" "Lukt på meg, jeg stinker jordbær!" (Pre-workout var vistnok av jordbærsmak)

Her behøver jeg ikke å fortelle at å snuse på en random neger ikke er helt min greie men .. i alle mans dager?

 

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Spørsmålet som man kan stille på et generelt grunnlag er hvorfor personer fortsatt vil ha Craze med de potensielle bieffektene. Allerede når produktet kom ut i fjor uttrykte jeg bekymring om produktet kunne ha såkalte "pre-forløpere". En annen ting er den økende trenden at det ikke lar seg trene uten en form for pre-work out. Men denne trenden er økende i samfunnet for egentlig alt. Som for eksempel person x som muligens en dag ikke føler seg 100% men 95% ---> paracet, ibux.

 

For øvrig : Det er enten en temmelig rar verden eller så er jeg en magnet for rariteter for senest forrige uke på Actic så kom en random neger til meg og spurte helt uten videre "Har du peil på pre-work out?" hvorav jeg svarte "I hvilken forstand?" Svaret jeg fikk var alt annet enn det jeg forventet for han svarte : "Er det normalt å LUKTE jordbær etter å ha tatt overdose med pre-workout?" "Lukt på meg, jeg stinker jordbær!" (Pre-workout var vistnok av jordbærsmak)

Her behøver jeg ikke å fortelle at å snuse på en random neger ikke er helt min greie men .. i alle mans dager?

 

 

 

 

Første jeg tenkte var at han sniffa noen linjer preworkout

 

Selv pleier jeg å rasjonere pwo så jeg helst tar det kun på lange beindager eller evt noen ryggdager, men syns kanskje det har blitt litt mye. Noen som vet om man mister effekt av pwo om man jevnlig tar for mye?

Lenke til kommentar

Teknikk i knebøy er fin den tror jeg, har snakket med en kompis. Han spurte om jeg har strammet rumpa mi, det har jeg ikke. Har det noe å si? Han mener at det er årsaken til jeg merker smerte i korsryggen min. Jeg vet at ryggen er på riktig plass, jeg gjør sånt som mannen her:

martin+hanstvedt+-+riktig+rygg+2.jpg?upd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...