Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En PT på senteret mitt skulle ha klienten sin til å gjøre frivendinger. Instruksjonene var "Bøy deg ned sånn, dra opp, snu". Det var det. Det var åpenbart av klientens ansiktsuttrykk og utførelse at han ikke fra før var inneforstått med teknikken. Dro horribelt med ryggen, endte opp med albuene loddrett under stanga. Deilig, wingeer?

Kan de ikke bare si at de ikke kan øvelsen da?? Sukk.

Lenke til kommentar

Har ikke tenkt over at quotes gir noe motivasjon egentlig? Hvis det skal gjøre det funker det dårlig

 

Og ned på Stamina skal jeg uansett hver dag jeg trener, men kan være greit å se på CT Fletcher, Greg Plitt, Frank Medrano, Mike Rashid osv.. litt før treningsøkten for å bli skikkelig gira og boost motivasjonen enda litt til :D

Endret av Durochris
Lenke til kommentar

Er det flere enn meg som hater alle de teite "inspirasjonssitatene"? Sånn som: no pain, no gain. The only bad workout, is the one that didnt happen. Sweat is fat crying osv

 

Er kanskje litt rar der..

 

Jeg liker noen sitater, men jeg foretrekker de som er mer nedverdigende og prøver å knekke mottakeren, som for eksempel "You are not special," og "Do you even lift?" osv. Sitater som skal inspirere er oppbrukt.

Lenke til kommentar

Du må drikke halvparten før trening, og den andre halvparten innen 15 minutter etter trening for at den skal ha maks effekt.

 

Den bør være også være kaldest mulig uten at den fryser samt at man må passe på at det ikke kommer for mye luft i shaken. Om den er det tas ikke alt opp i kroppen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du må drikke halvparten før trening, og den andre halvparten innen 15 minutter etter trening for at den skal ha maks effekt.

Ja, kombinert med 5 gram l-glutamin og 5 gram kreatin før trening og kombinert med 2g/karb per kg kv i den etter trening.

 

Ellers kunne du liksågreit bare drete i hele økten.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

*Hei, se på oss som er så vittige at vi skal gjør hån av en som spør et spørsmål! Vi er så kule ass

Hei se på han her som skal være politisk korrekt.

 

Motherfuck you!

 

 

Det er meg bekjent nå slik at de fleste (om man ikke lever under en stein) har skjønt at det er ikke noe magisk med tilskudd. Har man hørt om google så vil et særdeles enkelt søk gi samme svaret...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Tro du meg Doffen, det er om mulig enda verre på fitnesbloggen/treningsforum etc.

 

Vi kan takke fitnesutøvere hvor det for tiden er sport/skryt i å spise MINST mulig kalorier og mest mulig rent (proteinpulver =rent, lulzelol) for dette rundt idrettsernæring.

Endret av Dukien
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har man hørt om google så vil et særdeles enkelt søk gi samme svaret...

Ikke nødvendigvis, søker man seg opp på google finner man sannsynligvis mye bro-science om "feeding-vinduet" rett etter trening, 3-4 gram protein pr kg., kun rent kjøtt og ris osv. Så fort gjort å gå seg vill i den jungelen, like I did.

Endret av Rotaderp
Lenke til kommentar

kan noen fortelle meg når det er best å drikke protein shaken sin? har hørt at man burde drikke enten, før, under eller etter trening, men hva er egentlig fasiten?

 

For å svare litt seriøst: Når det best passer deg. Har du ikke spist noe særlig før trening kan det være lurt å ta den litt før trening. Har du alt spist middag og ikke har planer om å lage noe mat før en stund etter trening kan det være greit og supplere en shake med f.eks banan etter trening. Andre sverger til å ta det til kvelds, mens andre starter dagen med en shake til frokost. Det er ingen fasit på hva som fungerer best. Man trenger ikke ta shake engang, sånn egentlig.

 

Selv tar jeg det som regel mellom måltider.

Lenke til kommentar

Anyways, spørsmål; Fett etter trening, er'e egentlig no stress? Har i det siste slutta å tro på alle mytene rundt bodybuilding, og antar at man ikke bør innta fett rett etter trening også er en myte?

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

*Hei, se på oss som er så vittige at vi skal gjøre hån av en som spør et spørsmål! Vi er så kule ass

 

Savner muligheten for å gi ett enkelt innlegg flere plusser.

 

Hvis man deffer, hvor mye styrke mister man? Har fett noe å si for styrken, i så fall hvor mye? hadde vært interessant å vite

 

Spørs hvor mye underskudd du er i, samt hvor mye protein du får i deg, hvordan du trener ...

Mange faktorer som spiller inn. Uansett tar det ikke skrekkelig lang tid å komme deg opp igjen på et akseptabelt nivå igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...