Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan ikke skade nei :)

 

Neste uke blir gymfri, men ikke treningsfri. Kroppsvektstrening FTW. Skolen jeg gikk på som liten har jo for svarte utendørs gymutstyr. Pullupbars i forskjellige høyder, og en sånn turnsak hvor det er to stenger som er paralelle hvor dips kan tas.

Eneste utfordringa blir å få trent bein.

Lenke til kommentar

Aha, da har du vel sikkert sett meg der med den t-skjorta på, antar jeg.

 

Edit: Jeg trener sjelden etter tre, og da er det alltid noe ledig, selv om man kanskje blit nødt til å fjerne benken fra de tre Eleiko-stativene. Er for høy til at sikringa (riktig ord?) ville hjulpet i knebøystativene uansett.

Endret av boffeeen
Lenke til kommentar

Det stemmer. Du har sikkert sett meg også, har trent litt samtidig den siste tiden.

 

Bøyen ser ok ut, men du har litt varierende dybde, helt på grensa til ikke dypt nok? Ser også ut til at du har problemer med å "få opp ryggen" i bunnen av løftet, slik at du faller litt forover når du går oppover. Mtp. at du bare har trent noen måneder er det kjempebra, men fortsatt noe å jobbe med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har litt problemer med at ryggen krummer seg når jeg går mye dypere enn paralellt. Jobber med det, men med varierende hell, og det er nok derfor jeg lener meg litt fremover når jeg går oppover. Har lett for å lene meg fremover på bunn for å kompensere for manglende dybde, som jeg vet er dumt.

 

Edit: Jeg kan forøvrig ikke skryte på meg noen kjennskap til din identitet, men om du ser meg igjen er det bare å si hei. Setter pris på det når det er noen som kan hjelpe meg med teknikk o.l.

Endret av boffeeen
Lenke til kommentar

Kan noen komme med noe kritikk her?

http://www.youtube.c...h?v=xbHzZzqZpwY

Først: Sterkt! :) Ser jo ikke fordelig tungt ut for deg engang.

 

Hvordan tar du oppspenn? Ser nesten ut som du puster UT før du går ned i første rep, og at det deretter går litt hipp som happ med pust og spenn.

 

Ser ut som du havner litt langt forover, har jeg rett i at du er mer støl i fremside lår enn i rumpa etter bøyen? Kjenner du hælen i bakken på vei oppover?

 

 

Ser ut som du hyperextender knærne på toppen på et par reps.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...