Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har gått ned 6kg nå, og jeg har ikke mistet særlig med styrke, men jeg hadde ikke mye fett til å begynne med.

Hvis du ikke hadde særlig mye fett fra før av og du ikke har mistet noe styrke, hva er de 6 kiloene, da? Kun fett (kanskje litt vann)? Da er du vel snart ripped as fuark. Kudos, i alle fall. Hvor lenge har du holdt på?

Endret av Broseph
Lenke til kommentar

næh, er fullt mulig å bevare(til og med øke) i styrke på def, spesielt om man er nybegynner. Jeg gikk ned 10kg og økte på hele linja det første året jeg trente. Er bare å ikke overdrive kaloriunderskuddet. Mer enn 0.5kg i uka var katastrofe for meg.

Lenke til kommentar

Har også litt å si hvilket program man kjørte før deffen. F.eks jeg avsluttet en SL5x5 rett før deff, jeg perset hver eneste dag i mange uker. Det har man ikke sjangs til å opprettholde på deff, hvertfall ikke om man gjør det innen en rimelig kort tidsperiode (3mnd for meg ca) - så ja. Ellers så ser jeg ikke noe problem med å miste styrke. Jeg har såvidt jeg kan se ikke mistet noe synlig muskelmasse enda (selv om jeg selvfølgelig har mistet noe), selv om jeg har mye mindre trøkk på trening enn før.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke hadde særlig mye fett fra før av og du ikke har mistet noe styrke, hva er de 6 kiloene, da? Kun fett (kanskje litt vann)? Da er du vel snart ripped as fuark. Kudos, i alle fall. Hvor lenge har du holdt på?

Altså, jeg hadde jo litt fett, men jeg var ikke feit. Var vel rundt 16% fett.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke mista noe styrke selv om det har vært myyye fuckaroundities og lite mat siden januar.

Utholdenhet er det dog verre med. Er ikke lenge sia jeg hadde en tullingøkt med 10x10 med 100kg knebøy.

Nå på onsdag var 5x10 med 60kg kjedelig nok. Går jeg dog opp på vekt og ned på reps er det det samme som før...

Lenke til kommentar

begynte å trene for 3 mnd siden nå og jeg har ikke brukt noe kostholdtilskudd i det hele tatt. men i dag prøvde jeg for første gang pre-workout, den het fu#ed up eller no. det er noe av det merkligste jeg har prøvd. fra 140 til 200 i beinpress, fra 60 til 100 i leg extencions. fra 75 til 100 i knebøy. 65 til 75 i benkpress. alle øvelsene jeg tok så hadde jeg økt en god del, dette kan umulig være sunt?!

hva er ulemper og hva er fordelene med pre-workout?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...