Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ja, 180 og 64kg tung gutt kommer bort til PT og forteller han hvordan man skal bøye. Ser det for meg.

 

Veier du bare 64 kilo?

 

Uansett, det er jo bare å be han fortelle deg hvorfor han mener at bøy med krum rygg er bra for deg, for så å fortelle hva som skjer med ryggen i en slik posisjon med mange kg på ryggen. Det skal ikke mye logisk sans til for å skjønne ay krum rygg er dumt i knebøy.

 

 

Om du må, kan du henvise til Børge Fagerli, Mark Rippetoe, Mehdi, Eirik Sandvik osv osv osv.

Endret av Pistasjen
Lenke til kommentar

6 ting treningsstudioet ditt bør ha - Fitnessbloggen

 

Litt gammel artikkel, men Fitnessbloggen linker ofte til eldre artikler via facebooken sin, og den kom opp nå. Ikke lest den før jeg, men synes mesteparten der er bra!

 

Det er ikke alle som oppfyller disse kravene, for å si det slik. Ikke alt som er et must, men det er mye variasjon merker jeg. Forrige treningsstudioet mitt hadde ikke manualer merket med hvor tunge de er, så det ble litt gjetting og telling. Helt på trynet. Relativt fornøyd med det nye hittil, bare vært der et par ganger, så orker ikke uttale meg så kjapt enda.

Lenke til kommentar

Spiller det noen rolle da, du står jo bare og hopper på gulvet uansett :tease:

Sant, godt poeng :laugh: .

Hva trenger et godt gym? Gulvplass nok til at alle kan gjøre bear crawl samtidig! Dett var dett!

 

 

Meen, når jeg meldte meg inn gjorde jeg det jo sånn at jeg kunne trene med Jernet, og det ble det jo veldig lite av.. :cry:

Endret av Juliess
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...