Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørsmålet er om du vil bli sterk. Vil du bli sterk kjører nytter det ikke å vente på at grepet skal bli sterkere. Ryggen drar fort ifra.

Man blir ikke sterkere er det svakeste ledd.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem trenger motivasjonsvideor?

“People used to ask me what I did to stay so motivated.. and I would always laugh. Motivated? I’m utterly fucking obsessed. Motivation would be a step DOWN."

• Liker 5
Skrevet

Om man har litt vondt og er litt stiv i ryggen. er det smart å trene da? Hvordan blir man fort litt mykere? Hvor lenge burde jeg vente litt før jeg starter trening på måten dere kom med forslag om?

Har mest vondt i korsryggen og litt over der. På høyde med ribbeina, men bare på ryggen liksm.

Skrevet
Man blir ikke sterkere er det svakeste ledd.
Eh, jo? Derfor man har reimer. Idiotisk å vente evigheter på at grepet skal bli sterkere om man skal kjøre tungt markløft. Tror aldri jeg hadde klart holde 200 uten reimer uansett.
Skrevet

Regner med det var en uheldig formulering, og at du er helt klar over at inntak av fett =/= økning i kroppsfett :)

Selvfølgelig er jeg det, men ser ikke poenget med å bøtte nedpå helmelk som inneholder mer kalorier hvis man ikke sliter med å legge på seg. Fettrik mat inneholder uansett mer kcal.

Jeg har aldri i mitt liv kommet til et punkt hvor jeg ikke klarer å legge på meg og må benytte meg av noe så hardt som helmelk. Derav, helmelk er for hardgainers.

Skrevet

Eh, jo? Derfor man har reimer. Idiotisk å vente evigheter på at grepet skal bli sterkere om man skal kjøre tungt markløft. Tror aldri jeg hadde klart holde 200 uten reimer uansett.

Kva med å trene underarmer 1-2 gonger i uka, slik at heile kroppen utvikler seg likt da?:)

• Liker 3
Skrevet (endret)

Det går an å trene grepet.

Jeg trener på 300kg nå i 30 sek , mens på trening i for eks ro og mark kan jeg trene på for eks 100kg på denne deffen.

post-64596-0-29004800-1353617404_thumb.png

Endret av War
Skrevet (endret)

Grepet spiller en stor rolle i markløft, så og kaste bort det å vende seg til straps synes jeg ikke. Et sterkt grep hjelper også på og forebygge skulderproblemer.

Endret av joakimz
Skrevet (endret)

Mja, tar det oftest på kjøkkenbenken :p Digg øvelse.

:rofl: Gjør det selv over alt, alle steder i huset eller på skole - hver dag. Blir en del reps daglig, samt knebøy og press :p

Endret av joakimz
Skrevet

Grepet spiller en stor rolle i markløft, så og kaste bort det å vende seg til straps synes jeg ikke. Et sterkt grep hjelper også på og forebygge skulderproblemer.

Reimer i drag. Alltid. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...