Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen av dere som har den videoen om tøying for forbedret teknikk i knebøy og markløft? Har klart å miste den igjen. En fyr som står inntil en vegg bl.a.

Vet ikke om det var denne, men den er uansett god:

http://www.youtube.com/watch?v=JBHzXF-mVjY

 

I Jeans! Har lagt til denne jeg også, kjører den inniblant hjemme. Funker bra :)

 

 

http://www.nrk.no/ny...aland/1.8365097 Kjenner at jeg faller litt framover av og se det her :p

Endret av joakimz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg forstår. Jeg synes uansett jeg får mye mer ut av beinpress. Jeg blir ikke spesielt gåen i beina av å kjøre knebøy, mens i beinpress kan jeg kjøre meg så hardt at jeg nesten ikke klarer å gå etterpå.

 

Jeg er forsovidt enig, men tok såpass mye ut på knebøy her om dagen at føttene mine sviktet på tilfeldige steg på veien hjem, svikta vel 3 ganger på 300m holdt på å gå i bakken samtlige ganger ettersom beina var så seige til og rette seg opp igjen :p

Lenke til kommentar

Jeg forstår. Jeg synes uansett jeg får mye mer ut av beinpress. Jeg blir ikke spesielt gåen i beina av å kjøre knebøy, mens i beinpress kan jeg kjøre meg så hardt at jeg nesten ikke klarer å gå etterpå.

 

Dersom knebøy blir gjort med korrekt teknikk, blir beinpress bare ungen av den :)

 

PS: Man burde ikke dømme en øvelse av hvor god effekt den har av hvor hardt man blir kjørt i kroppen, hadde man trent beinpress en stund og prøvd knebøy ville nok akkurat det samme skjedd. Jeg blir alltid kjørt når jeg prøver noe nytt.

Lenke til kommentar

Det var ikke den, nei, men den ser lovende ut. Takker.

Kelly Starret har mange andre videoer om mobilitet for blant annet knebøy, du finner masse ved å bla på youtube :)

Hvor mye vil dere si benkpress stanga veier? Trodde det var rundt 10kg.

Det vanlige er 20 kilo. :)

Endret av Broseph
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...