Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.treningsf...art.php?id=2328

 

I følge denne artikkelen trenger jeg 4149kcal hver eneste dag, bare for å "holde formen". Er ikke det særdeles urealistisk og vel i overkant? (eller har jeg regnet feil? :p)

 

Faktorer jeg brukte:

85kg, 190cm, 18 år, middels aktivitetsnivå (trener 3 ganger i uka)

 

Hva er deres "daglige behov"?

Jeg er enig med Anewz, i følge den trenger jeg 3300kcal for å opprettholde, hørtes mildt sagt drøyt ut..

Lenke til kommentar

Når skal jeg lære at jeg ikke skal slå ting? Gikk forbi boksesekk på trening idag og slo løst på den - og fikk mongovondt i hånda. Så måtte jeg droppe halve programmet fordi det var vondt. Konge.

 

Det er derfor man bruker bandasje og hansker når man skal slå på en boksesekk.

 

120kg kvartbøy (så vidt dypt nok til å være kvartbøy) i smithmaskin, med sissypad. Dæven, da er du tøff ass! Spesielt når du grynter og brøler.

 

Jeg har lagt merke til et liknende fenomen i det siste. Noen tar på belte med 20-30 ekstra kg for å ta dips, men de senker så vidt skuldrene et par cm før de løfter seg opp igjen. Man får vel omtrent like stort utbytte av kvartdips som av kvartbøy.

 

Har noen her prøvd å ta med proteinpulver og/eller kreatin på et fly? Hvis man tar med noen dagers forbruk i en liten boks, risikerer man å bli tatt for å smugle heroin eller liknende da?

Lenke til kommentar

Takker for svar.

 

Har alt kuttet ut å gått den sunne veien, drikker mye vann også, slukte i meg vertfall 2 liter vann i gårsdagens økt.

Men hva menes med justere kostholdet, vil det si bare shit som brus, chips, kebab og dolly pizza?

De fleste spiser vel vanlige frokoster og middager med havregryn, fisk og poteter etc .Bare så lenge det ikke er de usunne kaloriene som er i alt fast fooden, så vil det greit forsvinne av seg selv?

Lenke til kommentar

Har noen her prøvd å ta med proteinpulver og/eller kreatin på et fly? Hvis man tar med noen dagers forbruk i en liten boks, risikerer man å bli tatt for å smugle heroin eller liknende da?

 

Tok nylig med meg 2 dagsrasjoner med proteinpulver og Big Mass på flyet fra Sola til Gardermoen, pga. jeg skulle kjøre hjem igjen. Null stress joggedress.

Lenke til kommentar

Vil ikke forsvinne av seg selv, det handler om kalorier inn og kalorier ut. Men om en dropper alle de usunne tingene så er jo det bare positivt.

Hard jobbing skal jo til selfølgelig, men om jeg fortsetter å spise passe med kalorier og trener hardt så hadde det jo vært gøy med forbedringer på det området også.

Lenke til kommentar

Hva skjer med at alle drikker sjokomelk når de trener? Hva er godt med det?

Kalorier. Billige, sådan.

Leste en artikkel at det var noe av det beste som kunne drikkest etter trening så var nysgjerrig, ikke alltid slikt er til å tro på.

Det stemmer nok. Det er lettmelk tilsatt sjokoladesmak og litt ekstra karbohydrater. Aminosyreprofilen (det som et protein består av) i melk er den gunstigste vi vet om så dette er god knall :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...