Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fans skjitunga...

 

Et å løft! Gje fan i den jævla tøyinga å bøyinga! Trim for eldre much?????????????

 

 

Har løfta snøscootere ut av meterdype grøfter og dratt de ned fra fjellet uten å spise på 4 timer.

Gikk jeg katabol da? Siden jeg ikke brukte belte?

 

Bah, byfolk... Haha...

 

Bokser du med griseskrotter som punching bag, trekker sleder etter deg og løper opp fjelltopper i en halvmeter nysnø samtidig som en gammel italiensk-amerikaner står bak deg og sier du skal drite torden?

 

Han var jøde, ikke italiensk

  • Liker 1
Lenke til kommentar

hittil så har det gått hardt utover styrketreningen min at jeg har startet med thai boksing en gang i uka. kan ikke trene bein dagen før eller etter, heller ikke skuldrene. passer utrolig dårlig med mitt program. må faktisk bytte tror jeg, siden jeg går glipp av alt for mange økter nå :s

 

brodern blei slått å sparket ned i byen i natt, så jeg kan hvertfall ikke trene mindre kampsport fremover. må jo beskytte lillebror!

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Går alltid rundt å er stappmett, noen tips for og fjerne den følelsen så jeg kan spise mer?

 

Spise matvarer som gjør deg mindre mett, evt. drikke mer av kaloriene du inntar. Men ja, jeg kjenner til følelsen.

Problemet er at jeg drikker endel av dem :( men håper på wounderpill haha :p

Mener det finnes en b-vitamin som funker jævlig bra på sulthetsfølelsen.

 

Flere som føler seg "små" selv om dere har lagt på dere en del masse?

Har samme følelsen men antar at det har noe med saken at man faktisk er liten, tar flere år å bygge en bra fysikk, så føler man seg fortsatt liten etter noen måneder/ett år med trening ser jeg ikke noe galt i det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fans skjitunga...

 

Et å løft! Gje fan i den jævla tøyinga å bøyinga! Trim for eldre much?????????????

 

 

Har løfta snøscootere ut av meterdype grøfter og dratt de ned fra fjellet uten å spise på 4 timer.

Gikk jeg katabol da? Siden jeg ikke brukte belte?

 

Bah, byfolk... Haha...

 

Bokser du med griseskrotter som punching bag, trekker sleder etter deg og løper opp fjelltopper i en halvmeter nysnø samtidig som en gammel italiensk-amerikaner står bak deg og sier du skal drite torden?

 

Han var jøde, ikke italiensk

 

Jeg har alltid trodd at han var av italiensk slekt? Jøde er greit nok, i filmer er jo 95% av den amerikanske befolkningen jøder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...