Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er du sinna? :w00t::green:

 

Edit: Akse: du skal få lov å kommentere når du drar 2,5xbw i mark og bøyer mer enn 2,3xbw! :closedeyes:

 

150kg i mark og 138kg i bøy er jo uansett ikke noen ville tall?

Kroppsvekt tatt i betraktning så er det det...

 

Maur kan løfte 50 ganger sin egen vekt. Likevel dauer hver eneste en av dem når jeg tråkker på dem.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Er du sinna? :w00t::green:

 

Edit: Akse: du skal få lov å kommentere når du drar 2,5xbw i mark og bøyer mer enn 2,3xbw! :closedeyes:

 

150kg i mark og 138kg i bøy er jo uansett ikke noen ville tall?

Kroppsvekt tatt i betraktning så er det det...

 

Maur kan løfte 50 ganger sin egen vekt. Likevel dauer hver eneste en av dem når jeg tråkker på dem.

De er flere enn deg ;)
Lenke til kommentar

Synes kreatin er ett kjempeprodukt egentlig, ok så blir man litt bloated uten pump men med pump ser man jo plutselig massiv ut.

 

Satan som han ene hybelboern her skvatt da jeg kom ut fra dusjen etter treninga idag, var en mm fra og dra en sidechest og si "u mirin?"

 

Edit:

Kreatin er vel et ganske stabilt produkt, og når det først kan stå 2-3 år? etter produksjon kan det vel stå 5 mnd til?

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Verste som kan skje er at han får en eller annen reaksjon på et produkt han sparer hva, 60 kr på å spise etter utløpsdatoen? YOLO!!!

 

(det går sikkert bra)

 

Hvis det hadde vært noen reell fare, ville det nok stå veldig tydelig at tilskuddet for guds skyld ikke må inntas etter holdbarhetsdatoen. Kvaliteten på tilskuddet er kanskje ikke like god som før, men verre er det ikke.

 

Er du sinna? :w00t::green:

 

Edit: Akse: du skal få lov å kommentere når du drar 2,5xbw i mark og bøyer mer enn 2,3xbw! :closedeyes:

 

150kg i mark og 138kg i bøy er jo uansett ikke noen ville tall?

Kroppsvekt tatt i betraktning så er det det...

 

Maur kan løfte 50 ganger sin egen vekt. Likevel dauer hver eneste en av dem når jeg tråkker på dem.

De er flere enn deg ;)

 

Du skal få lov til å kommentere når du løfter 50 ganger din egen vekt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Verste som kan skje er at han får en eller annen reaksjon på et produkt han sparer hva, 60 kr på å spise etter utløpsdatoen? YOLO!!!

 

(det går sikkert bra)

 

Hvis det hadde vært noen reell fare, ville det nok stå veldig tydelig at tilskuddet for guds skyld ikke må inntas etter holdbarhetsdatoen. Kvaliteten på tilskuddet er kanskje ikke like god som før, men verre er det ikke.

 

Er du sinna? :w00t::green:

 

Edit: Akse: du skal få lov å kommentere når du drar 2,5xbw i mark og bøyer mer enn 2,3xbw! :closedeyes:

 

150kg i mark og 138kg i bøy er jo uansett ikke noen ville tall?

Kroppsvekt tatt i betraktning så er det det...

 

Maur kan løfte 50 ganger sin egen vekt. Likevel dauer hver eneste en av dem når jeg tråkker på dem.

De er flere enn deg ;)

 

Du skal få lov til å kommentere når du løfter 50 ganger din egen vekt.

Naaaaw, umad 2? :closedeyes:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...