Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fans skjitunga...

 

Et å løft! Gje fan i den jævla tøyinga å bøyinga! Trim for eldre much?????????????

 

 

Har løfta snøscootere ut av meterdype grøfter og dratt de ned fra fjellet uten å spise på 4 timer.

Gikk jeg katabol da? Siden jeg ikke brukte belte?

 

Bah, byfolk... Haha...

Wow. Gidder ikke kommentere engang. Trollfag.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Er markløft, bulgarske utfall og leg curl to ganger i uka tilstrekkelig beintrening?

Knebøy og markløft er tilstrekkelig beintrening. Dette vet jeg da du ikke hadde spurt spørsmålet om du hadde vært avansert nok til å trenge noe mer.

Knebøy kan jeg ikke kjøre, ikke beinpress heller for den saks skyld, så jeg trenger derfor noe som kan erstatte det. Derav spørsmålet; Er markløft, bulgarske utfall og leg curl to ganger i uka tilstrekkelig beintrening?

Lenke til kommentar

Fans skjitunga...

 

Et å løft! Gje fan i den jævla tøyinga å bøyinga! Trim for eldre much?????????????

 

 

Har løfta snøscootere ut av meterdype grøfter og dratt de ned fra fjellet uten å spise på 4 timer.

Gikk jeg katabol da? Siden jeg ikke brukte belte?

 

Bah, byfolk... Haha...

 

Bokser du med griseskrotter som punching bag, trekker sleder etter deg og løper opp fjelltopper i en halvmeter nysnø samtidig som en gammel italiensk-amerikaner står bak deg og sier du skal drite torden?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Er markløft, bulgarske utfall og leg curl to ganger i uka tilstrekkelig beintrening?

Knebøy og markløft er tilstrekkelig beintrening. Dette vet jeg da du ikke hadde spurt spørsmålet om du hadde vært avansert nok til å trenge noe mer.

Knebøy kan jeg ikke kjøre, ikke beinpress heller for den saks skyld, så jeg trenger derfor noe som kan erstatte det. Derav spørsmålet; Er markløft, bulgarske utfall og leg curl to ganger i uka tilstrekkelig beintrening?

 

I utgangspunktet ikke. Jeg får kjørt beina mye hardere i beinpress enn ved mark eller leg curls. Utfall har jeg ingen erfaring med.

Lenke til kommentar

Fans skjitunga...

 

Et å løft! Gje fan i den jævla tøyinga å bøyinga! Trim for eldre much?????????????

 

 

Har løfta snøscootere ut av meterdype grøfter og dratt de ned fra fjellet uten å spise på 4 timer.

Gikk jeg katabol da? Siden jeg ikke brukte belte?

 

Bah, byfolk... Haha...

Wow. Gidder ikke kommentere engang. Trollfag.

Nope, nevnte scenario er faktisk normalt... Ikke min feil at du er født urbant...

 

Fans skjitunga...

 

Et å løft! Gje fan i den jævla tøyinga å bøyinga! Trim for eldre much?????????????

 

 

Har løfta snøscootere ut av meterdype grøfter og dratt de ned fra fjellet uten å spise på 4 timer.

Gikk jeg katabol da? Siden jeg ikke brukte belte?

 

Bah, byfolk... Haha...

 

Bokser du med griseskrotter som punching bag, trekker sleder etter deg og løper opp fjelltopper i en halvmeter nysnø samtidig som en gammel italiensk-amerikaner står bak deg og sier du skal drite torden?

Aaaaaawww yeah! Men samtidig drikkes det masse øl :D Mackøl må vite, Aas er for kjerringer og folk som trenger tevann...
Lenke til kommentar

Fans skjitunga...

 

Et å løft! Gje fan i den jævla tøyinga å bøyinga! Trim for eldre much?????????????

 

 

Har løfta snøscootere ut av meterdype grøfter og dratt de ned fra fjellet uten å spise på 4 timer.

Gikk jeg katabol da? Siden jeg ikke brukte belte?

 

Bah, byfolk... Haha...

Wow. Gidder ikke kommentere engang. Trollfag.

Nope, nevnte scenario er faktisk normalt... Ikke min feil at du er født urbant...

Strengt tatt bør det egentlig ikke være nødvendig å kommentere ettersom du fint klarer å tilsverte ditt eget renommé i denne tråden selv. :p Det skal vanskelig gjøres å noengang ta deg seriøst!

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Fans skjitunga...

 

Et å løft! Gje fan i den jævla tøyinga å bøyinga! Trim for eldre much?????????????

 

 

Har løfta snøscootere ut av meterdype grøfter og dratt de ned fra fjellet uten å spise på 4 timer.

Gikk jeg katabol da? Siden jeg ikke brukte belte?

 

Bah, byfolk... Haha...

Wow. Gidder ikke kommentere engang. Trollfag.

Nope, nevnte scenario er faktisk normalt... Ikke min feil at du er født urbant...

Strengt tatt bør det egentlig ikke være nødvendig å kommentere ettersom du fint klarer å tilsverte ditt eget renommé i denne tråden selv. :p Det skal vanskelig gjøres å noengang ta deg seriøst!

Er du dum? Har du noensinne tatt MEG seriøst??????????????????

Stakkars det mennesket som har gjort noe så dumt... ;)

 

Doof e sikkert en grisefet fjomp som sitter inne å ronker å troller på gutterommet i mangel på annen kontakt med mennesker.

Takk for oppmerksomheten i så måte :closedeyes:
Lenke til kommentar

Fans skjitunga...

 

Et å løft! Gje fan i den jævla tøyinga å bøyinga! Trim for eldre much?????????????

 

 

Har løfta snøscootere ut av meterdype grøfter og dratt de ned fra fjellet uten å spise på 4 timer.

Gikk jeg katabol da? Siden jeg ikke brukte belte?

 

Bah, byfolk... Haha...

Dersom alle mytene om både byfolk og folk fra landet stemte ville nok vi kommet best ut av det, dakar :)

 

On Topic: Fikk skryt for god knebøy i dag, det var gøy!

Endret av Broseph
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...