Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle hatt tak i en gainer av noe slag, men er et hav å velge i så blir litt usikker. Noen som har noen tips til hva som er bra og billig i forhold til pris og hvor man kan få tak i? Er det store prisforskjeller på kjøp online og i fysiske butikker (Oslo)?

 

Tusen takk for svar! :)

 

Havregryn + H-melk = Gainer.

 

http://www.bbc.co.uk/newsbeat/19449377

 

"It felt like I was on drugs. I was shaking and I got angry. It also had an effect on my girlfriend who didn't want to be around me when a had taken it."

Stay away from protein, kids!

 

En artikkel om høyt proteininntak begynner å blande inn DMAA. Helt latterlig dårlig artikkel, det står ikke om fyren som er intervjuet sier at virkningen kom fra proteinpulver eller annet tilskudd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Havregryn + H-melk = Gainer.

 

 

Drikker allerede 3 liter H-Melk til dagen og spiser et utall skiver med grovt brød... Det er ikke nok. Hjelp meg heller med det jeg spør om, pl0x. :)

 

PF sin Big Mass Jordbær gainer. Kjøp storkjøp så blir det billigere enn å kjøpe i butikk!

 

Jeg drikker som regel to liter H melk i tillegg til to større måltider. I tillegg spiser jeg 2-3 mellommåltider. Jeg får i meg 3300-3500 kcal uten problemer nå, men det var mye vanskeligere i starten.

Lenke til kommentar

Jeg bryter alltid fasten min med 100-150g nøtteblanding med 1-3 ruter mørk sjokolade (for å få i meg kakao = antioksidanter)

Tar også en skyr ved siden av om jeg føler for det. Fort 600-700kcal bare der.

 

Også blir det et lite mellommåltid når jeg kommer hjem fra jobb, helst noe shit med litt karbs. Havregryn, brødskiver med egg osv + melk. Oppe i 1200-1500kcal.

 

Etter trening blir det en shake, + enten mer brød med egg? (spiste aldri brød i en periode, snart tilbake til gamle brødspise-vaner virker det som...)

Biff med ris, karbonadedeig med spagheti, havregryn, mer nøtter, vanlig middag.. Kan være alt mulig egentlig. Sikter på ca 2200-3000kcal.

 

Har blitt pinglebulker, tør ikke gå noe særlig over 3000, da jeg er livredd for å få tilbake fett % jeg hadde før. En veldig irrasjonell frykt, da jeg lett kvitter meg med det igjen :tease:

 

Vet ikke hva poenget med denne posten var.. Bare skrev alt som falt ned i hodet på meg. Var heller ingen svar til noen, bortsett fra at jeg skulle si at jeg aldri drikker h-melk? :hmm:

Endret av Kjetil_90
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uffda, hadde tidenes planet fitness-øyeblikk på gymmen i dag. Jeg og en kompis trente markløft, på akkurat samme måte som vi alltid har gjort. Rett før siste sett kommer det en dame bort til oss og sier at vi ikke får bråke med vektene.

 

Jeg sa til henne at dette var et treningsenter, og litt bråk må man forvente. Men det brydde hun seg ikke noe om. :(

Lenke til kommentar

Uffda, hadde tidenes planet fitness-øyeblikk på gymmen i dag. Jeg og en kompis trente markløft, på akkurat samme måte som vi alltid har gjort. Rett før siste sett kommer det en dame bort til oss og sier at vi ikke får bråke med vektene.

 

Jeg sa til henne at dette var et treningsenter, og litt bråk må man forvente. Men det brydde hun seg ikke noe om. :(

"Skulle ikkje du ha vore på kjøkkenet?" Hadde eg respondert.

Tilbud på ProZyme! https://www.tn.no/bu...ukt/prozyme-3kg

 

Nokon som veit kor lenge slike tilbud varer? Får ikkje lønn før i slutten av veka om eg er heldig...

Da var 6 kilo bestilt! ProZyme sjokolade med melk er det beste jeg har smakt av proteinpulver. :love:

Herlig smak! Funker fett til masse anna også, eks. kesam og proteinpannekaker! :thumbup:

 

Tilbud på ProZyme! https://www.tn.no/bu...ukt/prozyme-3kg

 

Nokon som veit kor lenge slike tilbud varer? Får ikkje lønn før i slutten av veka om eg er heldig...

Velg faktura som betalingsmåte så slipper du tenke på det.

Fant ut. Varer til 25. September :)

 

Hva er tilbudet?

Denne koster det samme hos min faste leverandør uten tilbud :)

Tilbudet er ~320kr i avslag.

Kor kjøper du?

Lenke til kommentar

Uffda, hadde tidenes planet fitness-øyeblikk på gymmen i dag. Jeg og en kompis trente markløft, på akkurat samme måte som vi alltid har gjort. Rett før siste sett kommer det en dame bort til oss og sier at vi ikke får bråke med vektene.

 

Jeg sa til henne at dette var et treningsenter, og litt bråk må man forvente. Men det brydde hun seg ikke noe om. :(

Hvilket senter var dette?

Lenke til kommentar

Hvilket senter var dette?

 

Actic på Hamar.

 

Skal vi terrorbombe dem med klagemailer, slik som vi forsøkte med kjetil_90 sitt senter? :green:

Yes, please! :green:

 

Jeg kommer hvert fall til å fortsette å trene som vanlig. Ikke faen om ei gammel dame skal få ødelegge den fine treningsrytmen jeg er inne i nå.

Lenke til kommentar

Du kan jo hvertfall sende en mail til actic og spørre hva fastlagt policy er, så kan du ignorere dem med god samvittighet neste gang.

 

(Eventuelt kan du sende mail og si du vurderer å bli medlem, og spørre om det er plass/mulighet til markløft der, hvis du vil være mest mulig sikker på å få et positivt svar:P)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...