Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har en sukkerfri brus her, den er utrolig god, men prøver å begrense meg mtp. at den er stappfull av aspartam istedet. Jada, vet det er frem og tilbake på om det ER forferdlig eller ikke, men tenker at det skader sikkert ikke å ikke drikke konstant. Drikker kanskje en shake med saft om dagen.

Lenke til kommentar

Maraton er noe alle burde gjøre en gang i livet, litt misunnelig Patrick123 :)

 

Det er ikke skrevet i stein ennå. Løpet går av stabelen i slutten av Juni, men det er kombinert halv- og helmaraton. Jeg blir mest sannsynlig å trene for helmaraton, men ha halvmaratonen som en nødløsning. Kommer an på hvordan formen er når det nærmer seg.

Lenke til kommentar

Flere enn meg som er addicted to fun light?

Drakk det masse i fjor. Gikk med syke mengder med fun light. I løpet av noen mnd panta jeg flasker for rundt 250 kroner, og mesteparten av disse var fun light. Skal jo sies jeg er veldig glad i å blande ting sterkt. "Ha i så det smakar!"

Lenke til kommentar

Woop woop, det går veien igjen :thumbup:

 

EDIT:

 

Vi unggutta, er det slik at vi har en stor fordel med testoproduksjonen? At vi lettere kan bygge opp muskler på grunn av dette? Kan dette kompensere for et så som så kosthold, slik at dere "voksne" er enda mer avhengig av å spise mer enn nok i forhold til oss ungdommen?

Endret av jigaplow
Lenke til kommentar

Ganske sikker på at han ikke klarer å ta feil på det ;)

Driver nok å bulker noe sykt, men høres helt hinsides ut ja.

Jeg nevnte at hvis jeg skulle få til det så måtte jeg spist på McD 4 ganger på en dag, og da kommenterte han at man må nok gjøre mer enn det. Han spiste visst relativt store måltider 7 ganger om dagen.

 

Han karen jeg går i klasse med spiser en hel pakke kjøttdeig hver dag til ett av måltidene (ikke middag) i tillegg så drikker han proteinshake 3 ganger dagen, og bruker dobbelt så mye pulver som meg på hver shake :roll:

Jaja, han har nok en ganske mye høyere hvileforbrenning enn meg da, han er nok rundt 190, og relativt stor.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

En hel pakke kjøttdeig(fortrekker karbonadedeig, men) er da ikke så mye :p

 

Altså, jeg er på diett og spiser stort sett rundt en halv kilo kjøtt til lunsj om dagen. PF riktignok, men ville bare poengtere at det er ikke så mye å spise en pakke kjøttdeig.

Endret av OlafG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...