Zeph Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Og akkurat som med pålegg så finnes det mange variantar av proteintilskot ein kan variere med. For ikkje å snakka om at ein kan blande det med andre ting og. Eg bekymrar meg lite for å gå lei smaken. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Zeph, jeg er helt enig med deg. Man kan da ikke si at en proteinkilde ikke skal være så så god, siden man da vil komme til å benytte denne kilden ofte og til slutt bli lei? det blir for dumt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Dessuten, det mange av proteintilskuddprodusentene kaller sjokoladesmak er ikke lik min oppfatning av sjokolade. Jeg blir lei av den kunstige smaken lenge før jeg blir lei av sjokolademelksmak, for å si det sånn... Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Dessuten, det mange av proteintilskuddprodusentene kaller sjokoladesmak er ikke lik min oppfatning av sjokolade. Jeg blir lei av den kunstige smaken lenge før jeg blir lei av sjokolademelksmak, for å si det sånn... Da velger du dem proteintilskuddprodusentene som kaller sjokoladesmak som er lik din oppdatning av sjokolade da:) Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Sjokolade smaker ikke sjokolade, nei. Jeg har funnet ut at mocha og jordbær smaker ofte godt. Sjokolade/ banan smaker helt forferdelig. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Proteintilskudd er ikke ment som en nytelsesdrikk. De fleste merkene smaker greit og det holder i massevis. Lenke til kommentar
probin Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 syns whey sin sjokoladedings smaker awesome jeg. kunne ønske jeg kunne drikke den mye mer Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Synes ProZyme sjokolade er ultrakrutt smak på jeg da.. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Proteintilskudd er ikke ment som en nytelsesdrikk. De fleste merkene smaker greit og det holder i massevis. Nei, men greit om den smaker godt da.. Banan sliter jeg med å få ned. Det er ingen fordel, akkurat.. Lenke til kommentar
kjøtt Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 MyoFusion-proteinet og ON Gold Standard er tingen for god smak. Venter på ei ny bøtte med Rocky Road-smaken nå. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Proteintilskudd er ikke ment som en nytelsesdrikk. De fleste merkene smaker greit og det holder i massevis. Vel... Om du tar Prozyme vanilje, jordbær eller banan i litt melk og rister det litt mere enn normalt slik at det skummer og lar det stå en halvtime til tre kvarter i fryseren med risting hvert 10. minutt så har du milkshake... edit: for the lulz! proteinshake med melk... milkshake... Fantastisk utilsiktet ordspill... Endret 10. juni 2011 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
discostu Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 MyoFusion-proteinet og ON Gold Standard er tingen for god smak. Venter på ei ny bøtte med Rocky Road-smaken nå. Rocky road er god, men litt kvalmende i lengden. Smaker som pistasje is med sjokoladebiter! Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Man kan da ikke si at en proteinkilde ikke skal være så så god, siden man da vil komme til å benytte denne kilden ofte og til slutt bli lei? det blir for dumt. + Rocky road er god, men litt kvalmende i lengden. LOL 1 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Man kan da ikke si at en proteinkilde ikke skal være så så god, siden man da vil komme til å benytte denne kilden ofte og til slutt bli lei? det blir for dumt. + Rocky road er god, men litt kvalmende i lengden. LOL ? Betyr det at man ikke kan bruke Rocky Road innimellom? Fordi den er god? Eller fordi den blir kvalmende i lengden? Forklar meg hva du mener, vær så snill, jeg er så spent. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Start the MIRIN brah........... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Uff han typen der er så FÆL! 1 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 ? Betyr det at man ikke kan bruke Rocky Road innimellom? Fordi den er god? Eller fordi den blir kvalmende i lengden? Forklar meg hva du mener, vær så snill, jeg er så spent. Du trenger ikke å sitere sitater med sitater og bilder i posten rett over deg. Synes det passa bra mot det du sa, om at det var for dumt at man kom til å bli lei av et pulver hvis det var godt. Et pulver er godt, men blir kvalmende i lengden, ergo man blir lei av det. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 ? Betyr det at man ikke kan bruke Rocky Road innimellom? Fordi den er god? Eller fordi den blir kvalmende i lengden? Forklar meg hva du mener, vær så snill, jeg er så spent. Du trenger ikke å sitere sitater med sitater og bilder i posten rett over deg. Synes det passa bra mot det du sa, om at det var for dumt at man kom til å bli lei av et pulver hvis det var godt. Et pulver er godt, men blir kvalmende i lengden, ergo man blir lei av det. Liker du ikke ZYZZ??????????? Sir-Andy da... Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Ja, men det jeg mener er jo at det i seg selv er ikke god nok grunn for at proteinpulver ikke skal være god på smak, men nøytral. I innlegget du siterte svarte jeg til Doofenschmitz. Blir jeg lei ProZyme sjokolade så bytter jeg merke eller kjøper annen smak, er da ikke værre enn det?^^ Jeg synes makrell i tomat er jævlig digg på skiva til lunsj, men i det lange løp så blir jeg innimellom lei og kjører på med tunfisk eller leverpostei. Skal jeg da droppe makrell i tomat siden jeg blir lei av det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå