Gå til innhold

I'm stuck in HL²-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sitter fast utenfor det gamle museumsbygget sammen med Barney, hvor det er en enorm laserstråle fra himmelen som skyter på oss.

 

Kommer meg ikke inn på området!

Fortsett i samme retning, det vil si at du har bygningen og "laser strålen" på din venstre side. Løp til du kommer til en "container" som ligger på siden. Stå der og trekk pusten, og se til at folka følger etter. Så løper du videre i samme retning(bygningen skal fortsatt være til venstre for deg) så langt du kommer. Da vil det være en dør til venstre som du kan gå inn. Deretter er det ganske greit(men litt vanskelig).

Lenke til kommentar

Nå er det nok! klarer ikke mer! :p

 

Er så nærme slutten som det er mulig vil jeg tro, på Dark Energy brettet, der hvor dr breen heiser seg oppover i den teleport greia. Har søkt og lest alt jeg finner om dark energy i dette forumet og lest alt i denne tråden men finner for f*** ikke ut hva jeg skal gjøre!!! Prøvd alt!

 

Folk sier skyt de roterende greiene..?? Hvilke? Er jo ting som roterer rundt den kula hans hele tia pluss noen kolossale stålklosser som roterer rundt selve tårnet. Noen sa her også at noe begynner å rotere etterhvert som kula nærmer seg toppen?? SKJER IKKE! Hos meg så enten roterer det eller så er det stille. Og helikoptere? Har ikke sett ett eneste helikopter på dette mappet. KAn noen ta et bilde av hva jeg skal skyte??? Helt på toppen av tårnet så er det to svære "ståldører" som jeg kan løsne ved å dra bort "låsene", disse faller da ned? Skal man gjøre noe med disse? Har prøvd å skyte disse energi ballene på de og da spretter de noen ganger opp og slår løs noe dritt på innsiden, men uansett hvor mye jeg skyter på disse og selve kula til dr breen så skjer det ikke no!!!!

 

H J E L P!!!!!!! :ohmy::ohmy::ohmy::ohmy:

Lenke til kommentar
Nå er det nok! klarer ikke mer! :p

 

Er så nærme slutten som det er mulig vil jeg tro, på Dark Energy brettet, der hvor dr breen heiser seg oppover i den teleport greia. Har søkt og lest alt jeg finner om dark energy i dette forumet og lest alt i denne tråden men finner for f*** ikke ut hva jeg skal gjøre!!! Prøvd alt!

 

Folk sier skyt de roterende greiene..?? Hvilke? Er jo ting som roterer rundt den kula hans hele tia pluss noen kolossale stålklosser som roterer rundt selve tårnet. Noen sa her også at noe begynner å rotere etterhvert som kula nærmer seg toppen?? SKJER IKKE! Hos meg så enten roterer det eller så er det stille. Og helikoptere? Har ikke sett ett eneste helikopter på dette mappet. KAn noen ta et bilde av hva jeg skal skyte??? Helt på toppen av tårnet så er det to svære "ståldører" som jeg kan løsne ved å dra bort "låsene", disse faller da ned? Skal man gjøre noe med disse? Har prøvd å skyte disse energi ballene på de og da spretter de noen ganger opp og slår løs noe dritt på innsiden, men uansett hvor mye jeg skyter på disse og selve kula til dr breen så skjer det ikke no!!!!

 

H J E L P!!!!!!! :ohmy::ohmy::ohmy::ohmy:

Det høres ut som du ikke har kommet langt nok.

 

Jeg må innrømme at jeg fant hvor jeg skulle gå videre her ved en tilfeldighet.

 

 

*SPOILER*

 

 

I midten av 'rommet' har du Breen i "kula" si, med noen store klosser som beveger seg rundt. På den ene siden av rommet, er det tre slike stråler med kuler inni.

 

Du skal dit, og plukke ut kulene fra alle disse strålene. Det kommer av og til noen Combines. Når alle kulene er borte, vil også de tre strålene være borte. Da skal du gå rett over der strålene var, og fortsette forbi. Så kommer du til en ny "heis", og hopper oppå. Da kommer du dit "helikopterene" er.

Lenke til kommentar
Er det noen som kan hjelpe meg her - jeg står fast.

 

Har nettop skutt ned to romskip/helikopter-saker og nå har jeg kun disse "power-kulene" å leke med..

Hvis jeg ikke gjør noe som helst får jeg snart melding om at Mission Failed, så jeg trenger litt hjelp her...

Skyt powerkulene på de flyvende dingsene

Deretter, skyt powerkulene i midten der Dr.Breen skal teleporte..

Lenke til kommentar
Er det noen som kan hjelpe meg her - jeg står fast.

 

Har nettop skutt ned to romskip/helikopter-saker og nå har jeg kun disse "power-kulene" å leke med..

Hvis jeg ikke gjør noe som helst får jeg snart melding om at Mission Failed, så jeg trenger litt hjelp her...

Skyt powerkulene på de flyvende dingsene

Deretter, skyt powerkulene i midten der Dr.Breen skal teleporte..

jeg selv fyrte ikke av et eneste skudd på de "flyvende selene", jeg bare skøy på kula. funka for meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...