Gå til innhold

I'm stuck in HL²-tråden


Anbefalte innlegg

noen som har tips om hvordan jeg skal få ødelagt ALLE turretsene i ETT rom,

( :mad: faen så mange d er) kommer ikke bidere til dn siste dingsen du skal skyte på med gravity-gønnen, prøvt 100oghelvetes antall ganger D GÅR IKKE :realmad::wallbash:

 

venter i spenning på svar :D , harke tid til å legge ut screenshot nå, d kommer senere punktum(.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
noen som har tips om hvordan jeg skal få ødelagt ALLE turretsene i ETT rom,

( :mad: faen så mange d er) kommer ikke bidere til dn siste dingsen du skal skyte på med gravity-gønnen, prøvt 100oghelvetes antall ganger D GÅR IKKE :realmad::wallbash:

 

venter i spenning på svar :D , harke tid til å legge ut screenshot nå, d kommer senere punktum(.)

Prøv noen grenades først, deretter storm med hagle, og skyt dem midt på!

Lenke til kommentar

ok som flere sikkert har fått med seg så er jeg som vist på bildene under og jeg sitter fortsatt fast!!!!!

 

Er det meningen at de store klossen helt til høre på nivå 1 her skal ta deg opp til nivå 0???? Jeg hører den lager en lyd som de andre heisene og når jeg bare går bort i hjørnet der så dauer jeg med en gang helt uten grunn, den står STILLE!!! SAVEN MIN MÅ VÆRE KORRUPT!!!

:p

post-169-1102535512_thumb.jpg

Lenke til kommentar
HVOR skal jeg gjemme mg for turretsene etter jeg har kasta granater på dem??

døra lukker seg bak meg jeg kommer ikke ut det er turrets over alt de kommer til deg uansett hvor du prøver å gjemme deg

Hei Igjen!

 

Jeg, (hvis jeg ikke husker feil) satt meg i et hjørne og ventet!

Da de kom, skjøyt jeg de 4 - 5 første, deretter løp jeg til andre siden, satte meg i et hjørne, skjøyt de første, og slik fortsatte det!

 

Good Luck! :)

 

MadCow :innocent:

Lenke til kommentar
har skutt raketter på noen av di derre 'striker'ene og har ikke snøring på hvor jeg skal har prøvd å legge inn screenshot men d funka ikke, hvis noen har peiling på hvor jeg er, er jeg nærme slutten av spillet??

Er du i en bomba by? Eller ved en landsby ved stranda? Eller i et høyt tårn? hvor er du?:dontgetit:

Lenke til kommentar
har skutt raketter på noen av di derre 'striker'ene og har ikke snøring på hvor jeg skal har prøvd å legge inn screenshot men d funka ikke, hvis noen har peiling på hvor jeg er, er jeg nærme slutten av spillet??

Du skal sikkert gå på noen bjelker i retning av en stor statue av en hest viss du er der jeg tror du er. Brukte litt tid på å finne ut hvor jeg skulle der selv ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...