Gå til innhold

I'm stuck in HL²-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joda, jeg skjønner at Pcen min duger.  Har jo bestillt delene, og bygget den selv.

 

Innstillinger i spill, som AA osv. er ikke helt min greie. Det er det som er poenget mitt :)

 

 

V

okay .. hehe.. Nei men ikke vær redd for å skru opp alt på very high og AA (Som jevner ut stygge kanter, noe som gjør helhetsbildet mye glattere) og AF (som gjør 3d'n skarpere) på..

 

Bruk gjerne et program som heter fraps til å måle din FPS i spill.. Bare start programmet å gå inn i ønsket spill.. :yes:

Endret av Kurt P
Lenke til kommentar
Joda, jeg skjønner at Pcen min duger.  Har jo bestillt delene, og bygget den selv.

 

Innstillinger i spill, som AA osv. er ikke helt min greie. Det er det som er poenget mitt :)

 

 

V

okay .. hehe.. Nei men ikke vær redd for å skru opp alt på very high og AA (Som jevner ut stygge kanter, noe som gjør helhetsbildet mye glattere) og AF (som gjør 3d'n skarpere) på..

 

Bruk gjerne et program som heter fraps til å måle din FPS i spill.. Bare start programmet å gå inn i ønsket spill.. :yes:

Bør være forsiktig med å skru opp grafikken for mye.

Jeg gjorde det, og til slutt var det så høyt at skjermkortet ikke klarte mere (9800 pro). Kom ikk inn i spillet for å stille ned igjen. Måtte reinstallere hele skiten. :(

Lenke til kommentar
Hva gjør jeg nå? :cry:

 

screenshot:

Det ser ut som du allerede har gjort det du skal.

 

-Gå opp stigen igjen og over i det rommet du kom fra. Gå ned stigen der, ned i vannet, og inn i røret. Nå som vannet har steget, må du vel svømme igjennom.

 

Svøm opp til overflaten. Svøm bort til den runde saken(kabeltrommel?), og hopp opp på den. Da skal det være mulig å hoppe videre over til der hvor trappa og døra er.

Lenke til kommentar
Hvor skal jeg nå?

-Det er en irriterende bug akkurat her - er ikke sikker på om du har den, men jeg fikk den første gangen.

 

Du skal rett og slett fortsette rett fram, men du må hoppe over det lille gjerdet foran deg på skjermbildet. Problemet er bare at denne bugen gjør at du ikke kan hoppe...

 

Hvis du kan hoppe, så bare hopp over gjerdet og fortsett rett fram.

 

Hvis du ikke kan hoppe, må du loade en save fra der hvor du setter deg inn i "karusellen". Når du da kommer fram, så prøv å hoppe litt hele tiden for å forsikre deg om at det funker. Virket andre gang for meg. Irriterende var det men.

Lenke til kommentar
Im stuck! I prison der det kommer så JÆÆÆÆVELIG mange soldater og jeg 3 turrets og sette opp! Det er jo ikke rå å klare det! Soltatene velter turretsene lett som bare det og jeg blir drept! Jeg holder ut til max der hu sier at "You must have hit a motherload of soldiers!" Hva gjør jeg her?

Det er tydeligvis en haug av måter å klare dette på, men jeg fikk lyst til å poste min, fordi jeg ikke behøvde å miste noe liv eller bruke noe ammo med min metode.

 

Først sleit jeg noe innmari akkurat her - det var vel like før naboene sendte politiet på meg p.g.a. skrikinga mi tenker jeg(!).

 

-Så prøvde jeg en gang til.

 

Denne gangen tok jeg alle de kassene jeg kune finne, og satte dem foran den ene inngangen(den ene inngangen med gitter, der Combines kommer fra).

 

Så satte jeg noen få tønner etc. foran den andre. Så satte jeg to turrets som pekte i motsatt retning av åpningen med kassene, og en i den andre gangen.

 

Første gangen jeg prøvde dette, satte jeg meg ned mellom de to turretsene og kassene, men dette funket jo ikke, for da skjøt Combines seg igjennom kassene bak meg og drepte meg.

 

Så lasta jeg opp en gang til, men istedenfor å sette meg der, løp jeg ned gangen, over til den andre siden, og "gjemte meg" i en av cellene der.

 

Det som skjedde så, kan være en bug - for det var så merkelig:

 

Jeg hørte noen spredde skuddsalver her og der, men det var merkelig stille - ingen Combines kom for å ta meg, og ingen Manhacks.

 

Så hører jeg Alyx si at det kommer flere. Fortsatt er det ganske stille. Så kommer den "motherload" setningen. Fortsatt stille. Nå begynner jeg å lure litt - så jeg kryper sakte ut av rommet(er redd det har skjedd noe feil et sted), og kryper bort. Da står det bare to Combines og prøver å skyte ned turretsene mine fra en bro ovenfra. Jeg fikser de to, og akkurat da kommer Alyx.

 

Woohoo, så deilig det var, etter alt slitet de første ørten gangene! :w00t:

 

Men - mulig det var en bug - men en digg bug i såfall. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...