Gå til innhold

I'm stuck in HL²-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er på en plass med noen vognsett med tog, og en irriterende laser-dings som skyter meg. Hvordan komme forbi uten å dø ?

 

<We don't go to Ravenholm>

Løp og Løp, samtidig som du gjemmer deg under togene osv.

Ta å se på høyre side, det skal være liv rundt der...

 

Bruk granatene til å kaste oppi rommene

Lenke til kommentar
Nå er det første gang jeg står fast, og trenger litt tips til hvordan jeg skal klare meg her... Dør jo hele tiden...

Jeg surra litt der selv, og det var ganske frustrerende. Jeg hørte jo han fyren ropte at det var en kasse med raketter på andre siden av plazaen, men jeg løp frem og tilbake rett fram på bildet ditt. Man finner noen raketter spredd ut der også, så jeg skjøt vel ned tre fire stykker med de jeg fant, men det var mye mer knotete enn det hadde behøvd å vært.

 

Du bør på en eller annen måte komme deg bort til venstre på bildet, til blokka helt på andre siden av veien der. Der står nemlig den kassa med raketter.

 

Litt vanskelig å finne frem dit, men det går. Men du bør kanskje skyte ned de to striderne der først hvis du finner raketter nok, så det blir litt lettere å komme over dit.

Lenke til kommentar

kan noen si mg hva jeg ska gjøre.....jeg er inne i "city 17" åsso har jeg komt mg til den store bygningen der man ska slå av de generatorene med gravity gunnen....nå har jeg slått av 2 generatorer....men d jeg sliter md er at jeg ikkje finner noen vei inn til d sisste rommet der den siste generatoren er...???

Lenke til kommentar

Kan du ikke gå inn rett til venstre for siktet ditt på det bildet? Inn der og så en dør på høyre hånd? Eller er det sperret av der?

 

Hvordan har du klart å komme så langt vekk fra 'gjengen din' forresten? De pleide å følge veldig tett på meg. Ikke at det har noe med problemet ditt å gjøre men.

Lenke til kommentar

Daffyr, sliter med den der jeg og. Jeg kommer inn til det rommet med skytere i taket. Hvis jeg kommer borti de røde laserne begynner de å skyte på meg, og døren lukkes. Jeg har prøvd å trykke på den røde knappen ved døren som lukkes, men det skjer ingenting.

Noen som kan gi noen tips?

 

Samme rommet som John P. snakker om.

post-169-1104615918_thumb.jpg

Endret av vorbis
Lenke til kommentar

Hvis du ser på bildet du uploada, går du den gangen til venstre (på bildet ditt).

 

I enden av den gangen, skal det være en jerndør. (døra på screenshotet mitt)

Det er den eneste forklaringen jeg har.

 

Har ikke kommet meg til den siste generatoren enda, siden jeg blir drept av de skyterne oppi taket i det rommet jeg beskrev tidligere.

post-169-1104620227_thumb.jpg

Endret av vorbis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...