Gå til innhold

I'm stuck in HL²-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det en stund siden jeg spilte HL1... kanskje jeg nesten må det nok en gang :)

 

Tar det fra husken..

 

Du må aktivere bensinpumpen (som du har gjort) og en annen pumpe opp gjennom den enorme viften. Når det er gjort går du tilbake til der monsteret er og prøver å snike deg sakte opp til aktiveringsrommet. Om begge lysene på kontrollpanelet er opplyst, kan du sette i gang rakettmotoren og nyte synet. PS: Ikke stå for nærme, og helst dukk ned.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hvor i He***** finner jeg strømreaktorn, jeg er litt sint nå, har bunnyjumpa rundt hele skiten (bra trening da :p) men finner ikke no strømreaktor. Skjenner jeg Half Life rett så har jeg sikkert passert den 1000 ganger nå :!:

 

Det er umulig å unngå den for å si det sånn! Har du kommet ned dit kommer du deg bare opp igjen ved å aktivere generatoren :)

Lenke til kommentar

Skal vi se, jeg tror ikke jeg husker det helt. Du må gå helt ned til bånn tror jeg, der er det en utgang. Der går du inn, så følger du bare nedover til generatoren.

 

I det rommet der "dyret" er så er det 3 veier å gå: 1. Den du kommer fra. 2. Veien til pumpene og 3. Veien til generatoren.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...