Gå til innhold

I'm stuck in HL²-tråden


Anbefalte innlegg

prøver å kjøre prisonmayhem demoen, får denne feilmeldingen:

 

] playdemo prisonmayhem

ERROR: demo network protocol 6 outdated, engine version is 7

Failed to read demo header.

Dropped xxxxxx from server

Reason:  Disconnect by user

 

?

2 mulige årsaker

 

1. Du har ikke oppdatert din version gjennom Steam

 

2. Du har ikke mulighet til det...

Jeg har oppdatert via steam

 

Dersom du tror jeg har pirat versjon tar du feil.

 

Fantastisk dårlig svar forresten

 

V

Hei hei. Ja jeg fikk akkurat samme feilmelding faktisk. Men så prøvde jeg bare for moro skyld nå, siden HalfLife 2 og SDK'n fikk en oppdatering når jeg starta Steam istad. Da funka det helt perfekt. Vet ikke om dette hjelper deg en dritt, men det var bare å få siste oppdateringa som gjorde susen for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her er hvor jeg sitter fast:
Things will get a bit heated as Civil Protection rushes the building,

and all you really need to do is not go in the direction of the guards. 

Wherever there's an open path, go.  Eventually, you meet a gentlemen

holding a door open for you, who asks you to come inside.  He'll slam

the door shut and hold off the guards while you get to the roof.

 

Once on the roof, MOVE.  Combine Soldiers with pistols are now on your

tail and they are going to shoot at you.  Follow the roof up and then

to the left.  You'll drop down onto a ledge on your right, and hug the

building until you reach a pair of open windows.  Go down the stairs and move towards one of the doors,

and then you'll be cornered.  Don't worry though, they will knock you out,

but someone comes to your rescue.

 

When you come to, all the guards are dead and the only one in sight is...

a girl.  That should tell you imediately how dangerous she is.  Despite

that, follow her through a series of secret passages...

Kommer ingen å "redder" meg nedi gangen der uansett hvor lenge jeg venter. what to do?

Fikset. :)

 

Alyx kommer og banker dem opp for deg.

Lenke til kommentar

Heisann.

 

Sliter noe VOLDSOMT med slutten av Sandtraps kapittelet... der man har to sånne alien gunships... har lest at jeg KAN prøve å skyte de ned (nå har jeg holdt på lenge med å prøve på det at jeg holder på å bli gal) eller at man kan stikke av gjennom et hull i veggen.

Men hvor i svarte skogene er det hullet??

 

Hvis det er sånn at det hullet ikke dukker opp før man har skutt ned de to gunshipene, er det noen som kan tipse meg på hva en god taktikk er for å klare dette? Jeg prøver å kaste sånne "alien baits" rundt omkring, men klarer allikevel ikke.

Det beste hadde vært om det hullet i veggen er der uten å måtte skyte de ned :)

 

Hjeeeelp!

Lenke til kommentar
hvor skal jeg nå?er på ravenholm

 

har snakket med han presten som sa at jeg var på feil side av byen,fordi jeg måtte søke etter kirka.

 

edit: satte inn ett bedre bilde

Det bør være en dør rett bak deg...du skal backtrakke litt. Du kom inn via bakken under der du er nå..og nå har du tatt en u sving og havnet høyere opp. Så du skal fortsette i samme rettning, inn i huset.

 

AKIRA

Lenke til kommentar
Heisann.

 

Sliter noe VOLDSOMT med slutten av Sandtraps kapittelet... der man har to sånne alien gunships... har lest at jeg KAN prøve å skyte de ned (nå har jeg holdt på lenge med å prøve på det at jeg holder på å bli gal) eller at man kan stikke av gjennom et hull i veggen.

Men hvor i svarte skogene er det hullet??

 

Hvis det er sånn at det hullet ikke dukker opp før man har skutt ned de to gunshipene, er det noen som kan tipse meg på hva en god taktikk er for å klare dette? Jeg prøver å kaste sånne "alien baits" rundt omkring, men klarer allikevel ikke.

Det beste hadde vært om det hullet i veggen er der uten å måtte skyte de ned :)

 

Hjeeeelp!

Mener du ved lystårnet? Der hvor de ber deg gjemme bilen?

 

Du finner det du trenger inne i det tårnet ihvertfall.

 

AKIRA

Lenke til kommentar
Heisann.

 

Sliter noe VOLDSOMT med slutten av Sandtraps kapittelet... der man har to sånne alien gunships... har lest at jeg KAN prøve å skyte de ned (nå har jeg holdt på lenge med å prøve på det at jeg holder på å bli gal) eller at man kan stikke av gjennom et hull i veggen.

Men hvor i svarte skogene er det hullet??

 

Hvis det er sånn at det hullet ikke dukker opp før man har skutt ned de to gunshipene, er det noen som kan tipse meg på hva en god taktikk er for å klare dette? Jeg prøver å kaste sånne "alien baits" rundt omkring, men klarer allikevel ikke.

Det beste hadde vært om det hullet i veggen er der uten å måtte skyte de ned :)

 

Hjeeeelp!

Jeg vet ikke om hullet kommer etter at du har skutt ned begge to - kanskje det holder med det første. Sleit en del der selv, men hadde ikke lest noen guide, så jeg visste ikke om hullet i veggen. Så jeg sleit til jeg fikk skutt ned begge to.

Da oppdaget jeg hullet i veggen. Men jeg kan ikke tro det var der før det første gunshipet ihvertfall, for da må jeg ha sett det. Hvis hullet er der hele tiden, føler jeg meg isåfall rimelig dum som sleit så lenge med å skyte ned begge...

 

Jeg satt stort sett bak rakettkassa hele tiden, og savet når jeg fikk ned det første.

Så løp jeg vel bort og fikk tak i en healthpack like ved. Men det tok et par runder før jeg klarte det.

 

Hullet i veggen er ihvertfall like ved rakettkassa(rundt hjørnet for denne hvis du gjemmer deg bak den).

Lenke til kommentar
Heisann.

 

Sliter noe VOLDSOMT med slutten av Sandtraps kapittelet... der man har to sånne alien gunships... har lest at jeg KAN prøve å skyte de ned (nå har jeg holdt på lenge med å prøve på det at jeg holder på å bli gal) eller at man kan stikke av gjennom et hull i veggen.

Men hvor i svarte skogene er det hullet??

 

Hvis det er sånn at det hullet ikke dukker opp før man har skutt ned de to gunshipene, er det noen som kan tipse meg på hva en god taktikk er for å klare dette? Jeg prøver å kaste sånne "alien baits" rundt omkring, men klarer allikevel ikke.

Det beste hadde vært om det hullet i veggen er der uten å måtte skyte de ned :)

 

Hjeeeelp!

Du må skyte ned begge flya før du får åpnet døren nede i kjelleren på fyrtårnet.(det er en hemmelig dør nede i kjelleren på fyrtårnet)

Bare skyte 2 rocket skudd i flyene og de er døde så er det bare og følge etter fyren som er inne i fyrtårnet så åpner han døren for deg.

 

edit:leif

Endret av geedoo
Lenke til kommentar
Har forsøkt en god stund nå. Jeg er inne i palasset i "follow freeman". To energi kilder har jeg tatt ut, og skal etter den siste.

 

Det er tydeligvis et rom jeg skal igjennom. Men samma hva jeg gjør, så klarer jeg ikke å ta de hersens turrets. Det er så mange av dem.

 

Hjelp. (Jeg har prøvd og prøvd, men finner ikke ut av det.)

Du skal hoppe rundt på alle maskinene og drit der, så du kommer deg til den andre døra hvor det er et kontrollpanel og slå av laserne med. UTEN å være nærat laserne på vei dit. Litt plattform-hopping da sjø. Ikke så vanskelig som du tror.

Lenke til kommentar
Har forsøkt en god stund nå. Jeg er inne i palasset i "follow freeman". To energi kilder har jeg tatt ut, og skal etter den siste.

 

Det er tydeligvis et rom jeg skal igjennom. Men samma hva jeg gjør, så klarer jeg ikke å ta de hersens turrets. Det er så mange av dem.

 

Hjelp. (Jeg har prøvd og prøvd, men finner ikke ut av det.)

Se litt bak i denne tråden, det står en walltrough der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...