Gå til innhold

I'm stuck in HL²-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
jeg har kommet dit hvor hellekopter nr 2 etter at man har skutt ned ett er.

båten har jeg forlatt forlengesiden,,og da er det bare en løsning

etter det jeg har lest her,

spille hele spillet på nytt eller sette på god mode

hvordan gjør man den siste?

Har du ikke et bilde av der du er, kanskje vi kan hjelpe deg ut :)

 

Men visst du absolutt må bruke cheats så gjør du i console:

sv_cheats 1

god (tror eg det var)

Lenke til kommentar

har et lite problem etter stranden.. kommer meg ikke vidre har ikke hatt bilen med meg etter at den ble sluppet fra den store kranen og nå står det en kar og sir jeg må ha bilen for og komme mæj vidre ijenna en port å d e jo en stunn sia æ jikk fra den da :) (har akkurat skutt ned en flygedings)

Lenke til kommentar

jeg har bestemt meg for å runde spillet uten juks, begynne på nytt nå

siden 17:04 til nå har jeg kommet til det brettet man slår av strømmen på ett gjere før man klarter over det.

når han har spillt det før går det så det suser.

 

er det fler enn meg som sente sagblader bortover veggen, og klatret på de? behøvde ingen stige ;)

 

edit spillte på easy denne gangen.

Endret av War
Lenke til kommentar
jeg har bestemt meg for å runde spillet uten juks, begynne på nytt nå

siden 17:04 til nå har jeg kommet til det brettet man slår av strømmen på ett gjere før man klarter over det.

når han har spillt det før går det så det suser.

 

er det fler enn meg som sente sagblader bortover veggen, og klatret på de? behøvde ingen stige ;)

 

edit spillte på easy denne gangen.

Jeg prøvde først å skyte sagblad på kabelen for å kutte den, noe som egentelig var en god idé, bortsett fra at det ikke gikk an. :D

Lenke til kommentar

prøvde å kutte kablen jeg også ,med sagblad,

det skulle ha gått synnes jeg,

det var helt sjukt når man kaster sagblad på en zoombie

så blir han delt i 2 og sagbladet står i veggen :confused:

Folka bak spillet kan å lage bra realisme på noen av våpnene og deres virkninger.

Endret av War
Lenke til kommentar
har et lite problem etter stranden.. kommer meg ikke vidre har ikke hatt bilen med meg etter at den ble sluppet fra den store kranen og nå står det en kar og sir jeg må ha bilen for og komme mæj vidre ijenna en port å d e jo en stunn sia æ jikk fra den da :) (har akkurat skutt ned en flygedings)

Antar at den flygedingsen du sikter til er i den vennlige basen hvor du får masse raketter og skal skyte ned dropships som kommer med soldater? Er det så at du har labbet bort til den basen?

 

Den store kranen du sikter til, er det den kranen hvor du selv må løfte bilen for å få den opp på kaia for så å kjøre den videre?

Lenke til kommentar
Hahahahaha, har lest gjennom en del, og har kommet fram til at dere suger :p

Komm gjennom spilltet på 4 dager uten noe problem...

Det vanskeligste var nok i slutten av bilkjøringen kor det e en gate du ska åpne.

Hvor du ska finne de tre batteriene........ hahaha

OOh så kul du er. Vi andre er ikke verdige. Du er best. Ingen protest.

 

Bare fordi de andre som spiller det ikke kommer igjennom det på 4 dager betyr ikke at de suger. Det viktigste med spill er at man kan spille igjennom dem i sitt eget tempo.

 

Beklager viss det støter noen. Men ble bare litt provosert. Jeg synest det er posetivt at det er så mange som hjelper de som sliter litt.

 

Og du som hadde gått fra båten. Load gamet litt før siste loaden eller start i det siste eller ant siste kapittelet du har komt til. SÅ skal du se at du kanskje får din kjære båt igjen :roll:

Lenke til kommentar
Bla bla bla

OOh så kul du er. Vi andre er ikke verdige. Du er best. Ingen protest.

 

Bare fordi de andre som spiller det ikke kommer igjennom det på 4 dager betyr ikke at de suger. Det viktigste med spill er at man kan spille igjennom dem i sitt eget tempo.

 

Beklager viss det støter noen. Men ble bare litt provosert. Jeg synest det er posetivt at det er så mange som hjelper de som sliter litt.

Akkurat det eg og tenkte :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...