Gå til innhold

MSN status - (borte)


joda_321

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg plages ikke særlig av MSN-status, men verre er det med alle disse milelange kallenavnene fylt av hele ASCII spekteret av bokstaver, seksti smilefjes og personens nåværende sinnstilstand + en liten livshistore. Det går meg helt på nervene, spesielt når jeg har logget meg på MSN andre plasser en hjemmet, hvor jeg har gitt opp og satt "View Contacts By" til "E-mail address". Har heller ikke sansen for folk som endrer kallenavnet raskere enn jeg får sakt "hallo". Et navn skal brukes til å adskille personer fra mengden, ikke gjøre det hele vanskeligere! Helt irriterende. :hrm:

 

Men hva som plager meg mest, er de som er av den oppfatning at svarer jeg ikke, ignorerer jeg ham/henne personlig; selv om jeg kanskje ikke var inne på det tidspunktet. Latterlig! For ikke å snakke om de som ustanselig sender invitasjoner på webcamera o.l uten å ha slikt utstyr selv. :no:

Lenke til kommentar
Det er da heilt greit å stå om borte.. Men opptatt å alle dei andre trenger ikkje ver der.

Opptatt er en genial ting, for da kommer ikke den pop-upen der nede når folk logger på. Greit å ha på om man spiller osv..

Verktøy -> Alternativer -> Generelt:

Ta vekk , lyder, varsler, msn i dag (mongo idioti) , åpne hovedvinduet! osv..

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg plages ikke særlig av MSN-status, men verre er det med alle disse milelange kallenavnene fylt av hele ASCII spekteret av bokstaver, seksti smilefjes og personens nåværende sinnstilstand + en liten livshistore. Det går meg helt på nervene, spesielt når jeg har logget meg på MSN andre plasser en hjemmet, hvor jeg har gitt opp og satt "View Contacts By" til "E-mail address". Har heller ikke sansen for folk som endrer kallenavnet raskere enn jeg får sakt "hallo". Et navn skal brukes til å adskille personer fra mengden, ikke gjøre det hele vanskeligere! Helt irriterende. :hrm:

 

Men hva som plager meg mest, er de som er av den oppfatning at svarer jeg ikke, ignorerer jeg ham/henne personlig; selv om jeg kanskje ikke var inne på det tidspunktet. Latterlig! For ikke å snakke om de som ustanselig sender invitasjoner på webcamera o.l uten å ha slikt utstyr selv. :no:

Derfor har vi Messenger Plus! :D

Lenke til kommentar
Det er da heilt greit å stå om borte.. Men opptatt å alle dei andre trenger ikkje ver der.

Opptatt er en genial ting, for da kommer ikke den pop-upen der nede når folk logger på. Greit å ha på om man spiller osv..

Jaja, det skjønner eg jo.. Men det kan du jo ordne i setting også :p

Lenke til kommentar

Jeg hater folk som prater og og masse sånn når statusen din er borte feks

Kevin!

hey

haloooooooooo

overser du meg!!!!!!!!!!!!!!!?

*gråter*

Javel

jeg synes du er får barslig får meg, hade

(10 min senere)

hey

sorry får i stad

tilgitt?

haloooooo

Er du sint?

er du enda sur på meg?

kom igjen daaaa

plizzzzzzzzz!

ikke gjør dette mot meg!

javel hade

(kommet hjem, har satt statusen på pålogget)

Hey!

dumming!

du er så dum!

hater deg!

(blokka)

 

 

 

WTF? HATER FOLK SOM IKKE RESPEKTERER STATUSEN "BORTE" NÅR MAN FEKS KOPIERER NOE FRA EN VENN, OG ER BORTE FAKTISK!

 

Noen ganger så bare skriker jeg til folk dagen etter på skolen

:roll:

måtte bare få sagt det :innocent:

Lenke til kommentar
Gøyt å komme hjem til:

Hei!

Hallo?

Er du der eller?

Gjør du på?

Hallo, ignorerer du meg eller?

Finne på noe idag?

Halloooo, ER du der?

Eg stikker, vi snakkes

det er det værste som går ann. og i tillegg hvis man ser at noen skriver hei. også et sekund etterpå skriver de: er du her ??? neivel hade.

 

ARGH!!! i could kill those guys

Lenke til kommentar
auto borte etter 15min (når msm bare ligger nede i hjørne)

auto tilbake når jeg lukker den "opp" (henter fram)

 

msm pluss er geniale greier

Arrgg, min msn går automatisk til borte etter 10 min, men hvordan får jeg den til å vise som "pålogget" når jeg kommer tilbake?

 

Fikk det fin til før jeg innstalerte den nyeste msn og msnpluss

 

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...