mbskywalker Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 det er et blått kamera ikon du må ta bilde av runt omkring- Lenke til kommentar
Algron Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 Finnes det Samurai sverd i GTA:SA, sånn som i VC? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 hva er snapshoots? Det er de 50 stedene du skal ta bilde av i San Fierro. Det er bare å søke rundt folkens, for det finnes kart for allting Har lest at hvis man setter på pause nøyktig klokken 12:01 så vil alle foto plassene på kartet lyse, noen som har prøvd dette? Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 Finnes det Samurai sverd i GTA:SA, sånn som i VC? ja. her er et kart med hvor våpen spawner. har ringet rundt noen av katanaene, men kan hende det er flere en de. Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 Det er også et mission hvor du får katana utdelt og skal duellere med en kar. Men det er altfor enkelt.. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 jeg skjøt han jeg Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 Jeg har ikke opplevd at spillet henger seg mens jeg spiller, men det har derimot hengt seg 3-4 ganger når jeg skal "loade", altså slik at jeg må re-sette PS2en. Samma her 1 av 4 ganger jeg skal reloade så står den bare der. Må resette og starte på nytt. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 Det er også et mission hvor du får katana utdelt og skal duellere med en kar. Men det er altfor enkelt.. Jeg tusler bort til han jeg, og rakk å trykke en gang på trekant og en gang på rundig. Også var han død. Ble nesten litt skuffet, men samtidig skjønner jeg det, siden det oppdraget var ganske langt. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 Veit. Trodde han skulle være skikkelig superpimp swordmaster, men så daua'n med én gang. Skuffende (litt). Lenke til kommentar
Algron Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 Finnes det Samurai sverd i GTA:SA, sånn som i VC? ja. her er et kart med hvor våpen spawner. har ringet rundt noen av katanaene, men kan hende det er flere en de. Takker Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 jeg skjøt han jeg Det enkle er ofte det beste, er ikke det dem bruker å si? Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 Hei! Jeg tipper garantert at dette står i posten en plass men hvor mye koster spillet? På ps2 altså? Gadd ikke lete gjennom 40sider Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 Man får det til 450-500, vil jeg tro. Jeg betalte litt under 500 sammen med en herlig San Andreas t-skjorte. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 Jeg betalte 599 kr for bare spillet:S jaja, var verdt det, ikke tvil engang Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 Hehe, nå driver jeg bare og surfer rundt og leiter etter kjøretøy og plasser jeg ikke har prøvd/vært på før. Er veldig irriterende at spillet "lagger" da, litt for ofte spør du meg... De har nok tynt litt for mange dropper ut av PS2en... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 Grand Theft Auto: San Andreas fikk 6 av Aftenposten! http://www.aftenposten.no/nyheter/nett/spi...ticle910455.ece Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 Man får det til 450-500, vil jeg tro. Jeg betalte litt under 500 sammen med en herlig San Andreas t-skjorte. Oi du fikk med en t skjorte? Så kult da, hvordan er den? Er det mulig å få tak i den noe sted? Kan du legge ut noen bilder? Hehe, fikk litt lyst på den nå. Akkurat de samme skjedde med de GTA SA jakkene de gav bort i en konkurranse i Aftenposten tror jeg det var. Hadde vært så kult å ha noe sånt. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 Du kan jo bare eventuelt lage din egen genser\t-shirt\jakke her da med San Andreas logo du selv bestemmer på her... www.yourstuff.no Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 Her har vi den praktfulle t-skjorten. (Det er Rockstar logoen bak, hvis du ikke ser det. Det er vanskelig å ta bilde av ryggen ) Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 jeg skjøt han jeg minner meg om indiana jones for de som har sett de. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg