Gå til innhold

Registreringsdato på forumet tilbake?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ueland, kan du ikke lage det slik at hver enkelt bruker kan velge hva man vil se under avataren? (med unntak av tittel selvfølgelig). Da kan dem som vil fjerne postcount, fjerne den. Mens de som ikke vil ha registreringsdato, kan fjerne denne. Hvis folk begynner å syte da, er dem bortskjemte små drittunger :roll:

 

Legg det til i to-do-listen din (den kan uansett ikke bli lenger enn den er for øyeblikket).

Lenke til kommentar

Kjære min hatt. Se nå på mitt løsningsforslag i posten over. Det løser alle problemer, og så slipper vi å krangle om hvem som vil ha hva. Med så mange brukere som det er på hw.no, vil man aldri kunne tilfredsstille hver enkelt bruker, med mindre det blir gjort som jeg nevnte.

Lenke til kommentar

Etter slik som eg har forstått det så er problemet med å sjølv kunne velge kva du vil sjå på forumet er at ikkje alle vil at enkelte skal kunne sjå registreringsdatoen mens andre ikkje ser den. Er vell ein del som frykter at dei ikkje blir tatt seriøst visst dei er nyregistrerte. Då kunne vi liksågodt hatt valgfritt om advarselgrafen skal visast offentleg eller ikkje. Slik at eg kan halde meg unna alle "brøkebøttene" her på forumet.

Behald det slik det er no, og ha det likt for alle.

Lenke til kommentar

kan jo fjeren medlems nr .. tviler på at det er noe som synes dette er noe intresant

 

eller gruppe det holder jo at det sier Bruker Admin osv osv trenger ikke og stå :

 

Bruker

Gruppe: Medlemme

 

men egentlig er det de samme for meg .. kan god finne mere meningsløs infor og putte på der for min del ..

 

alder? ip? + all annen drit som finnes ,winamp status for min del

Lenke til kommentar

...hvorfor diskuterer vi dette videre? :ermm:

 

Poenget er at brukere skal behandles likt. Om da en registreingsdato/innleggsteller skal påvirke dette, blir jo folk ikke likestillt. Men OM en har sine tvil om ein bruker er seriøs (noe man forøvrig VELDIG lett ser på brukerens poster) kan man sjekke profilen. I profilen vil uansett alt sammen stå - akkurat slik det er i dag. Denne diskusjonen handler om hvorvidt vi skal ha registreringsdato/innlegg/etc eller ikke under avataren. Det er DETTE jeg snakker om når det gjelder en liten kodesnutt, hvor hver enkelt medlem/bruker kan velge hva han skal se/ikke se (akkurat som vi nå kan velge om avatar og/eller signatur skal/ikke skal vises).

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...