Gå til innhold

Ikke steng "Tre ords leken"


Drama Llama

Burde "Tre ords leken" stenges?  

45 stemmer

  1. 1. Burde "Tre ords leken" stenges?

    • Ja, den er bare meningsløst resursbruk for forumet
      30
    • Nei, den skal være
      8
    • Bryr meg ikke.
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg liker ikke den tråden derfor holder eg meg unna den. Kan ikke dere andre også gjøre det og la de spamme ifred? Ikke kast bort tiden og energien på irritere dere over den meningsløse tråden "tre ords leken"

Den er irriterende og gjør at det vises at det er nye poster i søppel, møkkatråd.

Lenke til kommentar

Hvorfor stenge en tråd der man "bare spammer" fordi folk synes det er "irriterende" at den kommer opp i "mine innlegg" hele tiden? Jeg synes at SO3 bare består av spam, og jeg blir kjempeirritert over at den forsøpler "mine innlegg". Hvor er krysset for å stemme på stenging av SO3?

Lenke til kommentar
Hvorfor stenge en tråd der man "bare spammer" fordi folk synes det er "irriterende" at den kommer opp i "mine innlegg" hele tiden? Jeg synes at SO3 bare består av spam, og jeg blir kjempeirritert over at den forsøpler "mine innlegg". Hvor er krysset for å stemme på stenging av SO3?

Fordi det er SO3 som er "avløseren" for søppel for alle "idiotiske" threads og meninger osv..

Lenke til kommentar
Hvorfor stenge en tråd der man "bare spammer" fordi folk synes det er "irriterende" at den kommer opp i "mine innlegg" hele tiden? Jeg synes at SO3 bare består av spam, og jeg blir kjempeirritert over at den forsøpler "mine innlegg". Hvor er krysset for å stemme på stenging av SO3?

Jeg leste igjenom den listen med alle innleggene samlet, og det var det verste jeg har lest. Dere begynner jo på nye setninger som ikke gir NOEN mening med det som har blitt sagt før. analhumoren går igjen blant flere av de som poster der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...