Gå til innhold

Ikke steng "Tre ords leken"


Drama Llama

Burde "Tre ords leken" stenges?  

45 stemmer

  1. 1. Burde "Tre ords leken" stenges?

    • Ja, den er bare meningsløst resursbruk for forumet
      30
    • Nei, den skal være
      8
    • Bryr meg ikke.
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor stenge en tråd der man "bare spammer" fordi folk synes det er "irriterende" at den kommer opp i "mine innlegg" hele tiden? Jeg synes at SO3 bare består av spam, og jeg blir kjempeirritert over at den forsøpler "mine innlegg". Hvor er krysset for å stemme på stenging av SO3?

Fordi det er SO3 som er "avløseren" for søppel for alle "idiotiske" threads og meninger osv..

Så jeg kan altså begynne å poste treordsfortellinger i SO3, fordi det er en oppsamlingstråd for diverse dritt fra søppel-forumet?

Lenke til kommentar
SO3 kan ikke sammenlignes. Det er den ene chitchattetråden som ethvert forum bør ha.

 

En tulletråd uten innhold er ikke det samme.

Forklar meg da hva innholdet i de 200 siste sidene i SO3 består av.

Det er ikke meningen at SO3 skal ha en sammenheng. En historie er bortkastet hvis den ikke har en sammenheng.

Lenke til kommentar

Ergo mener du at TOL ikke har noenting i forumet å gjøre? Hva var da vitsen med å faktisk legge inn et smutthull i retningslinjene som tydelig sier at treordsfortellinger ikke regnes som telletråder? Nå er hele den biten av retningslinjene blitt endret, og nå er ikke engang avsnittet om telletråder med, men idet posten ble startet var det klart og tydelig lov med slike tråder. Hvorfor dere plutselig skal ombestemme dere skjønner jeg ikke.

Lenke til kommentar
I TOL benytter man forumets sammenknyttede fellesskap til å danne setninger sammen. Det å lese gjennom noen sider av TOL kan gi den mest depressive person en god latter. :yes:

ehh, nei? Det gjør deg bare oppgitt over hva slags nivå humoren er på.

 

EDIT: B|Real, hvor lenge står voten?

 

http://www.opprop.no/opprop.php?id=treordslek :whistle: er jo et par der som har vist sin mening.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Ergo mener du at TOL ikke har noenting i forumet å gjøre? Hva var da vitsen med å faktisk legge inn et smutthull i retningslinjene som tydelig sier at treordsfortellinger ikke regnes som telletråder? Nå er hele den biten av retningslinjene blitt endret, og nå er ikke engang avsnittet om telletråder med, men idet posten ble startet var det klart og tydelig lov med slike tråder. Hvorfor dere plutselig skal ombestemme dere skjønner jeg ikke.

Jeg synes ikke den har noe på forumet å gjøre i det hele tatt nei.

Greit nok. Slike ting kan være artig ja, men når inlegg som "XXX er homo, og er lame" så blir det for teit.

Skal en slik thread eksistere så skal det postes noe der med mening...en ORDENTLIG historie og ikke bare +1 chat's.

Og, grunnen til at jeg tar opp dette er at _mange_ faste søppelbrukere ikke liker denne threaden og har tatt kontakt med meg på flere måter og har bedt meg stenge threaden, noe som jeg egentlig er enig i selv. Derfor kjører jeg nå en poll så folk kan få sagt sin mening om saken.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...