Gå til innhold

Ikke steng "Tre ords leken"


Drama Llama

Burde "Tre ords leken" stenges?  

45 stemmer

  1. 1. Burde "Tre ords leken" stenges?

    • Ja, den er bare meningsløst resursbruk for forumet
      30
    • Nei, den skal være
      8
    • Bryr meg ikke.
      7


Anbefalte innlegg

http://www.opprop.no/opprop.php?id=treordslek  :whistle: er jo et par der som har vist sin mening.

Ja, 38 av 50073 mener at TOL bør stenges. Det blir 0.07% av forumbrukerne. Overveiende flertall? Neppe.

Det er så absolutt IKKE 50000 aktive brukere på forumet.

Er over 10'000 som har registrert seg og ikke postet noe.

Og desuten så tror jeg neppe at skjermkort-brukerene som henger der eller hardcore overklokkere bryr seg så fryktelig om TOL.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

med sin homofile

nabo som likte

david letterman show.

Fordi han synes

Che Guevera er

en litt snobbete

i forhold til

denne stengte tråden

som har en

ganske stor sjarm

i den lille

 

OSV OSV OSV! Gir dette mening? Litt etter begynner rompehumoren igjen;

den kjempe store

banan spisende apekatt-aktige

raske rompe slikkende

 

Jeez.

 

EDIT: dette tok jeg fra en tilfeldig side i TOL.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
http://www.opprop.no/opprop.php?id=treordslek  :whistle: er jo et par der som har vist sin mening.

Ja, 38 av 50073 mener at TOL bør stenges. Det blir 0.07% av forumbrukerne. Overveiende flertall? Neppe.

Flertall av de som har stemt, smarten. Sjekk pollen.

Foretrekker at du neste gang tar en titt på hva jeg quoter, og ikke svarer meg utifra hva vi har diskutert på IRC. :roll:

 

B|Real: Uansett om det er 50K eller 5K aktive medlemmer her på forumet, er det ikke så altfor høy oppslutning på "oppropet" til sluffy. De aller fleste her ignorer TOL og SO3, og bryr seg fint lite, uansett om det blir klassifisert som en spammetråd. Vil råde alle til å lese hva snowDOG sa, og følge hans råd.

Endret av jorgis
Lenke til kommentar
B|Real: Uansett om det er 50K eller 5K aktive medlemmer her på forumet, er det ikke så altfor høy oppslutning på "oppropet" til sluffy. De aller fleste her ignorer TOL og SO3, og bryr seg fint lite, uansett om det blir klassifisert som en spammetråd. Vil råde alle til å lese hva snowDOG sa, og følge hans råd.

Det har kanskje noe med at man må registrere seg....

 

Og hvis folk ikke bryr seg, så hadde vel "flertallet" stemt det allerede?

Lenke til kommentar
Hadde det vært mulig å fjerne topics fra "mine innlegg", så hadde vi nok ikke hatt denne diskusjonen.

Det å stenge en tråd bare fordi den "irriterer" deg fordi den dukker opp i mine innlegg er bare tåpelig og talentløst. Tror likevel at de aller fleste rapporteringen(e) på tråden kom pga. nettopp det (1 av 3 rapporteringer elns.).

Lenke til kommentar

Jeg kan tåle en tråd som gir mening, en avsnittstråd eller lignende. Det kan jo faktisk hjelpe diverse folk med norskkunnskapene også. Men en tråd hvor man kan skrive 3 ord kan ikke gi noe som helst mening, særlig siden folk bare leser innlegget rett ovenfor, og derfor lager setninger som høres ut som kastrerte høns på harrytur til Svinesund.

 

ERDIT: Omfomulerte meg litt...

Endret av sluffy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...