Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Det holder strengt tatt med en god 120-radiator, men da ser du nok ikke stort bedre temperaturer enn nå. Smekk inn en 360 først som sist, så kan du inkludere et skjermkort etterhvert.

 

Forresten, 40C høres usannsynlig lavt ut. Enten ser du på noe annet enn kjernetempen, eller du sitter i laav romtemperatur. Det er load-temp under stress ala Prime95 el. du mener ikke sant? Maks kjernetemp på min vannkjølte 2600k@stock ligger på ca. 43C med 23-24C vanntemp og Prime95 Small FFTs. Såvidt jeg husker lå den like oppunder oppunder 50C med NH-D14.

Endret av Loefthal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det holder strengt tatt med en god 120-radiator, men da ser du nok ikke stort bedre temperaturer enn nå. Smekk inn en 360 først som sist, så kan du inkludere et skjermkort etterhvert.

 

Forresten, 40C høres usannsynlig lavt ut. Enten ser du på noe annet enn kjernetempen, eller du sitter i laav romtemperatur. Det er load-temp under stress ala Prime95 el. du mener ikke sant? Maks kjernetemp på min vannkjølte 2600k@stock ligger på ca. 43C med 23-24C vanntemp og Prime95 Small FFTs. Såvidt jeg husker lå den like oppunder oppunder 50C med NH-D14.

Takk for tips, CPU'en skal selvsagt overclockes da den er lagd for det. CPU'en ligger på 24 grader idle, romtemperaturen er vel en 10-15 grader celsius :)
Lenke til kommentar

Veldig usikker, men jeg "tror" det skal være plass om du er villig til å borre. Det er lagt opp til å være 120mm vifter der, men jeg mener det skal være god plass til 140mm. Hvis du regner på det, så er det jo bare 1 cm ekstra på hver side, og 6 cm ekstra bakover, noe jeg tror det er plass til.

Lenke til kommentar

Da har julenissen tatt en liten tur hjem til meg.. **dp** har vært til goooo hjelp :)

 

Er ikke vanskelig jeg. Hadde jo veldig lyst på LD- v8 kabinett til full vannkjøling. Da blir det litt bygging i julen.

 

Nydelig oppsett tøffen! Spent som rakkern på ferdig resultat... du trenger bare en liten vmod av gpuene nå; 1300Mhz..? :D

 

Godt valg av kabinett og vannkjøling :D

**DP** Er konge :)

 

Så kul at du flyttet fra kjernen i Oslo?? :D

 

Får nesten skrike i fra her før jeg går på Digital Impuls neste gang. :p Hadde vært gøy å preike med **DP**

 

er her fulltid, just give me a call. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...