Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Er det noen her som har noe slange liggene? Feks PrimoFlex Pro LRT, slange, 1/2"ID -3/4"OD

 

Pluss noen komp nippel som passer?

 

Har bestillt , men får det ikke før til uken. (kan ikke vente såååå lenge) Er sikkert noen her som jeg kan kjøpe noe av?

 

Send meg en melding om du har noe.. Jeg bor i bærum så hadde vært fint om du ikke bor så lang unna.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Er det noen her som har noe slange liggene? Feks PrimoFlex Pro LRT, slange, 1/2"ID -3/4"OD

 

Pluss noen komp nippel som passer?

 

Har bestillt , men får det ikke før til uken. (kan ikke vente såååå lenge) Er sikkert noen her som jeg kan kjøpe noe av?

 

Send meg en melding om du har noe.. Jeg bor i bærum så hadde vært fint om du ikke bor så lang unna.

Minhund har sikkert noe :)

Lenke til kommentar

Hva har du på det øverste skjermkortet? Er det en modifisert CPU-kjøler?

 

 

Jeg har bare et skjermkort, det nederste kortet du ser er en Revodrive (primær "harddisk").

 

GPU kjøleren du ser en en Hybrid-kjøler, hvor VR (spenningsregulatorer) og RAM er luftkjølt mens GPU er vannkjølt av en 120 mm i push&pull. Arctic Cooling har sånne. Et maretitt å montere, men jeg gjorde det for gøy. Og den reduserte temperaturen på skjermkortet med mer enn 20°C på full last, i forhold orginalkjøleren (Twin Frozr).

Lenke til kommentar

Nice :) Har universalblokker på mine jeg også så jeg vet hvor knølete det er å lime på kjøleribbene, hvis det var dem du tenkte på.

 

Hehe ja, det var rimelig knot med de ribbene. Fikk heldigvis god hjelp av en automatiker fra jobb som er en tålmodig sjel med en stødig hånd, så det ble veldig bra. Personlig blir jeg hissig med knot-arbeid, og knekker shiten når jeg ikke får det til. Hehe...

 

BFF-BattleFieldForever:

 

Noen specs:

 

i7 950 @ 4,2ghz (Socket 1366, x58 (H100i push&pull)

Kingston DDR3 @ 1900mhz (6GB)

MSI GTX580

OCZ Revodrive X2 (Primær)

3x Intel X25-M 80 Raid0 (Spill) :)

 

Som sagt min traver. Jeg er kjempefornøyd ennå jeg, men PC blir jo gammelt over natta. Hehe ...

Lenke til kommentar

Overklokking? Bråk? Jeg har aldri brukt intel sin stockkjøler, men AMD sin var værre enn et jetfly

Overklokking er ikke nødvendig for meg, har mer en nok kraft fra før. Angående bråk så overdøver de 6 120 og 140mm viftene fra kabinettet både bråk fra GPU og CPU. Hadde en AMD stock jeg og på min gamle pc, når jeg skulle gå ingame da, kan love deg at det hørtes godt i hele huset da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...