Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Noen bilder, holder på å prøver noe :p

 

 

Pn6fe.jpg

1wg0g.jpg

mazfq.jpg

1DH7l.jpg

KLS6W.jpg

dMwPD.jpg

ohiQH.jpg

 

 

 

Har noen bilder fra før jeg fikk i vannkjølingen :p Da gadd jeg faktisk å rydde i bunnen av kabinettet ;)

Men skrekk og gru den SSD'en -____-

2YFvn.jpg

xVTXI.jpg

rZP9g.jpg

 

 

Jeg har sett litt på diverse kabinetter og har kommet fram til et par, TJ11/TJ07, LD Cooling PC-V8 og kanskje Cosmos 2.

Endret av Kabom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du ikke har tenkt til å ha mange radiatorer, så vil jeg anbefale tj11. Den har plass til en 4x140mm og 2x140mm radiator i bunnen. Da får du også en relativ stor psu i bunnen også. Cosmos 2 bør du egentlig tenke på når du vurderer kabinetter som tj11/v8. Er ikke i samme liga. Tj11 har sandblåst alu som er veldig deilig å ta på :p

Lenke til kommentar

Har noen bilder fra før jeg fikk i vannkjølingen :p Da gadd jeg faktisk å rydde i bunnen av kabinettet ;)

Men skrekk og gru den SSD'en -____-

2YFvn.jpg

 

rZP9g.jpg

 

 

Jeg har sett litt på diverse kabinetter og har kommet fram til et par, TJ11/TJ07, LD Cooling PC-V8 og kanskje Cosmos 2.

 

Burde ikke skjerkortet stå i øverste slotten

Lenke til kommentar

4 skjermkort? Avansert 3d rendering eller bare brifing?

Eller gaming? :-D

Selv ikke fire skjermkort er nok for å få god nok ytelse for kresne gamere, eller de med krevende utstyr. (En enkel "lavoppløst" skjerm med lav oppdateringsfrekvens, som majoriteten av gamere bruker, så er det nok overkill)

 

Men for all del, kan jo være en kombo av alt. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...