Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

@Kabom. Hvilket produkt er det røde vannet du har fylt opp med? Er det den fra techbay?

Ja, det er fra TechBay, men er dritt lei av å få brukte produkter når jeg betaler full pris...

https://www.techbay.no/product.html/aquacomputer-double-protect-ultra-rod-1-liter?category_id=29

 

Har sett litt på andre strømforsyninger, men har fortsatt ikke bestemt meg :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har bare en 480 radiator på mitt oppsett. Det holder iallefall. Men egen loop er å foretrekke på cpu.

Jeg er ikke helt oppdatert på hvor langt du har overklokket, men vil også tro at det ikke er mer enn 700w TDP med som hører med i vannloopen. Dette er dog maksimalt, og kanskje noe rundt 600W under gaming.

 

Med trippel radiator så ble det nesten kokvarmt hos meg, og du kunne nesten brenne deg på radiatoren (som var kjølt ned med 4 noctua-vifter og 1x140mm).

Dette var dog med rundt 1000-1100W TDP i vannloopen, som var mer rundt 800-900W i praksis under spilling.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Ikke så fanzy som endel andre her inne, men tok et par bilder når jeg byttet hovedkort her om dagen.

Men viser at folk kan rydde greit i kabinettet, om de bare gidder å bruke 10-15min ekstra når de setter sammen pcen.

 

post-86587-0-03816700-1355306885_thumb.jpg

 

post-86587-0-26835500-1355306886_thumb.jpg

 

Grei klaring, men ikke plass til noen fanzy stor kjøler på rammen.

post-86587-0-44156500-1355306887_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Off, no offense til Noctua. Jeg elsker viftene deres. Ytelse pr dB er ekstremt bra... men fargene deres.... de er til å grine av...

 

Hehe, må si meg enig der! Selv har jeg Nocuta NH-D14 og er strålende fornøyd med kjølinga den gir, men fargen på viftene ser ikke akkurat bra ut dessverre. Helt siden jeg kjøpte denne har jeg hatt planer om å lakkere de svart, noe jeg snart burde få somla meg til nå som jeg har hatt den i snart 1 år :hmm:

Endret av ChristofferRudi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...