Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kindergarten Cop - Arnold is still my man. En orgie av cheesy replikker.

Den filmen synes jeg faktisk er ganske tøff. Grunnen er kanskje Arnold. Begynner å bli 3-4-5 år siden jeg har sett den, så kanskje det bare er de gode minnene.

 

Hellboy

 

Min mening: Har hatt denne DVDen liggende i over en uke nå, og fikk endelig rotet meg til å se den sent i går kveld. Det angrer jeg så absolutt ikke på. Jeg likte filmen veldig godt, og attituden til "Red" var konge. "Ensom Helt"-tingen fungerer flott, og det er mange morsomme momenter her også.

 

Konklusjon: Over all forventning. Action, historie (fiktiv riktignok) samt morsomme replikker.

 

Karakter: 8 av 10

Endret av Complexion
Lenke til kommentar
The Grudge  :no:

 

alt er så logisk, du vet når ting skjer liksom

jeg vet, en kompis satt ved siden av meg og så hva som kom til å skje helte tiden når vi så den (på premieren)

og han hadde nesten alltid rett :!:

tragisk film ass

Ikke for å kritisere, men personlig hadde ikke jeg orka å hatt en fyr som satt ved siden av meg å sa hva som skulle skje hele tiden...

 

det ødelegger stemningen også...

 

min mening ihvertfall

Lenke til kommentar

The grudge her også. Prøvde å få deg til å skvette cirka hvert 3 minutt, men mister litt effekten ettersom at det skjer så ofte. Ikke veldig skummel med andre ord, men helt ok.

Det beste var uansett stemningen i salen, hver gang den minste ting skjedde var det cirka 50 fjortisser som skrek av full hals.

Lenke til kommentar

National Treasure

Patriotisk og typisk Bruckheimer, og et tappert, om ikke like vellykket, forsøk på å slenge seg på Da Vinci-koden-bølgen. Ikke like kul som den tror den er, langt ifra like intelligent som den vil være, men samtidig akkurat underholdende nok til å se. Ikke forvent mer enn du vet å forvente av Jerry Bruckheimer filmer og du vil ikke bli skuffet. Men ikke forvent at du kommer til å huske noe av den, det er kanskje 2 replikker gjennom hele som er morsom nok til at de huskes neste dag. Jeg har nok glemt filmen helt innen mandag.

Svak 4/6

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...