Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Da har jeg slettet et par innlegg og minner fortsatt om at man må skrive noen ord om filmen.

 

End of Days - Jeg elsker Arnold. Det faktum at han har en del replikker i denne filmen, gjør at jeg nyter hele greien enormt. Jeg driter nesten i alt som ikke involverer ham, likevel er filmen konge.

 

"Get down or I'll put you down!"

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har postet her gitt.

 

Alien 3: Har ikke sett noen av de forige filmene, og dette var ikke en film som gjør at jeg higer etter å se de forige filmene i serien. Grei underholdning dog. 3/6

 

LOTR 1,2,3: Hehe, så alle på en kveld med noen kammerater. Nydelig! 6/6

 

Requiem for a dream: Dette er andre gang jeg ser denne filmen, og den er fortsatt like fantastisk bra. Så den på kino med skolen og fikk den mest crappy plassen, men blås. 6/6

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar

bestillte en dollywood i dag og fikk:

 

The Punisher: denne filmen likte jeg, lenge siden jeg har sett en action film jeg like, denne tok meg tilbake til 80-tallet. veldig mørk og fin film, de holdt seg til den som var det viktigste nemlig straffen, filmen kunne faktisk vært enda mer voldlig og litt mer henchman killing, men denne var kul. i motsenting til en del nyere action som gir meg eplepsi annfall med all klippingen og raveaktig blinke lys(henviser til ridderik krøniken)

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar

The Running Man: Arnold i orange kondomdrakt, en kar som får John Mickl Thor til å virke kul, kjenningsmusikken fra helvete, en badguy med navn Sub Zero + det faktum at Arnold IKKE er den eneste guvernøren (Jesse Ventura - exwrestler) i den filmen her gjør den til en MUST SEE! 8/10

 

White Chicks: Hvorfor så jeg den her??? De to yngste Wayansbrødrene inntar kvinneskikkelser i en skikkelig DÅRLIG komedie. Huff, kan ikke Wayans gå tilbake til røttene sine? In Living Color og I'm gonna git you sucka er fantastisk! 2/10

 

Dr. Giggles: En av de filmene som definerte barndommen min. Den var rett og slett grusomt skremmende. Nå har den kanskje utspilt sin rolle som skrekkfilm da Larry Drake best blir husket som Benny Stulwicz i L.A Law og Holly Marie Combs er koselig heks i Charmed. Men, denne filmen har så mye nostalgi og gode one-liners at den fremdeles er en fornøyelse den dag i dag. 6,5/10

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...