Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Zoolander - Ben Stiller som verdens dummeste supermodell, hjernevasket til å utføre drapet på statsministeren av Malaysia. Typisk nobrainer-humor (ala Dodgeball), men fungerer bra siden filmen ikke prøver å være seriøs. Helt klart en film man orker å se flere ganger, nettopp fordi man ikke trenger å tenke.

 

7/10

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så nettopp en fantastisk dårlig film:

 

3 Ninjas: High Noon at Mega Mountain (1998):

 

Filmen handler om tre unge ninjaer som heter Tum-Tum, Rocky og Colt. De må redde en fornøyelsepark fra den onde Medusa og hennes håndlangere. (blant annet en med navn Lothar Zorg! Tenk: Dr. Strangelove.) I denne filmen ser vi Hulk Hogan med parykk og bart som superhelten Dave Dragon. Filmen er fylt med cheezy kommentarer, elendig koreografi og fantastiske hurtigfilmsekvenser. Den er på mange måter en mustsee-film for alle som liker elendige filmer! :D[8/10]

 

Kaster med noen bilder jeg:

 

Plastikkdama Loni Anderson som Medusa:

 

loni.jpg

 

Helten sjøl Hulk Hogan som Dave Dragon:

 

3nhulkhoganprays.jpg

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Matchstick Men - Likte denne overraskende bra. Før jeg så den, gikk jeg opp og hentet en banan og la merke til at alt snøen var borte og at solen viste seg fra sin beste side. Denne filmen bygget på sommefølelsen jeg allerede hadde og jeg nøt den noe helt vanvittig.
Lenke til kommentar
Så nettopp en fantastisk dårlig film:

 

3 Ninjas: High Noon at Mega Mountain (1998):

 

Filmen handler om tre unge ninjaer som heter Tum-Tum, Rocky og Colt. De må redde en fornøyelsepark fra den onde Medusa og hennes håndlangere. (blant annet en med navn Lothar Zorg! Tenk: Dr. Strangelove.) I denne filmen ser vi Hulk Hogan med parykk og bart som superhelten Dave Dragon. Filmen er fylt med cheezy kommentarer, elendig koreografi og fantastiske hurtigfilmsekvenser. Den er på mange måter en mustsee-film for alle som liker elendige filmer! :D[8/10]

Likte du den, så må du se de andre 3 filmene!

 

3 Ninjas (1992) - Kjempe morsom film og ikke bare ufrivillig :yes: + Her er de orginale skuespillerene. Jeg har dessverre ikke sett High Noon at Mega Mountain, men er 99% sikker på at de orginale er mye bedre. Tror jeg fant min dvd veldig billig på www.dvdsoon.com

3 Ninjas Kick Back (1994) - Ny skuespillere som spiller Rocky og Tum-Tum, men grei film etter hva jeg husker.

3 Ninjas Knuckle Up (1995) - Her er gjengen samlet igjen, alle de riktige skuespillerene, filmen er ikke så god som 1'ern men hakket bedre en 2'ern.

 

Det er mange mange år siden jeg så oppfølgerene, så jeg burde egentlig ikke si så mye om hvor gode de er. Men den første må du se :thumbup:

 

Edit: På Plot Summary på imdb står det forresten en link til trailerene til de to siste filmene.

 

Edit 2: Herregud så teit traileren til 2'en var! :D

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar

Eternal Sunshine of the Spotless Mind

Jeg vet ikke om det var selskapet (forrige gang så jeg den alene, denne gangen hadde jeg herlig selskap), kvalitet (shitty kino-opptak vs nyinnkjøpt DVD) eller at jeg var mer bevisst på hva som skjedde, men dette er den desidert mest rørende filmen jeg har sett i mitt liv, og ikke langt ifra favoritten. Denne filmen definerer terningkast 6.

6/6

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...