Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Alien Vs. Predator. Som en Alien og Predator fan, så liker jeg denne filmen veldig godt. Historie messig er den ikke så veldig bra, men tar igjen det tapte på action delen. Veldig gde slåssescener mellom Alien og Predator. Skal kjøpe AVP på DVD når den kommer ut :thumbup: 5/6

 

Edit: Leif var på besøk

Endret av Zemeckis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje jeg må se den en gang til for å forstå den fullt ut, som mange hevder man må gjøre.  :hmm:

Du må nok gjøre litt mer for å kunne forstå den fullt ut ;)

Jeg forstår den, men syns fremdeles det er en laber film. Historien er syltynn, man innser det når man "skjønner" den...

Lenke til kommentar

Vi har en JVC 7600 vhs spiller som skulle ta opp Donnie Darko. For de som ikke vet det, så skal det være en svært avansert spiller, som skal være meget enkel å gjøre opptak med: Men det klarte jeg fint å rote til.

 

Får vel se den en annen gang.

 

Zyklon, takk for tipset. Tenkte meg at den kanskje var sånn som du sa... Kommer nok til å se den for det.

 

___

 

Så Shrek her om dagen 3/6. Mer tilpasset barn enn hele familien.

 

___

 

The Corporation. Kanadisk dokumentar med bl.a Noam Chomsky og M. Moore. 6/6. Trolig den beste dokumentarfilmen jeg noensinne har sett.

Endret av Celsior
Lenke til kommentar

Vedr Fog Of War. Hentet dette ut ifra iMBDs forum.

 

Morsomt;

 

 

Sympathy for the devil

by - molochson (Wed Dec 22 2004 18:28:02 ) Ignore this User | Report Abuse

 

UPDATED Mon Jan 10 2005 23:17:49

 

--------------------------------------------------------------------------------

Amen! Look McNamara square in the eyes and ask yourself, what is the cost of freedom? He made terrible errors of omission and commission, sure, but I think you'll agree he's paid the price and is now trying to make amends. Errol Morris is a little pipsqueak who wouldn't have lasted fifteen minutes in McNamara's shoes, should've kept his oh-so-righteous tone to himself and let McNamara do all the talking (brilliantly filmed, though.) We nailed him to the cross for our sins, and there he is, describing the view.

Endret av Celsior
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...