Jump to content
tjalla

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så

Recommended Posts

Rikky: Har du seriøst hørt om/sett en bra film med noen (amerikanske) rappere? Ikke jeg.

Tja...Friday, Barbershop 1/2

Anyways siste film eg så var eurotrip. Så den nettopp faktisk eller så var siste veldig bra film.. Last samurai.

• Like 1

Annonse

Devils's backbone var vel siste jeg så. Ganske god film om levende og døde smågutter, gjenferd og onde mennesker. Vel verdt å se.

MÅ se Bubba Ho-Tep, den ser lovende ut. Er den kommet på dvd ? Har ikke sett noe til den ennå....

Nå driver jeg å ser serien TAKEN,jeg syntes den er kjempebra.Personlig mener jeg den er på høyde med Band of Brothers."Alle" kjenner vel den?

Så ichi the killer.... makan til piss film, hørt positive ting om denne men det var jo bare tull.

Smaken er vel som baken. Jeg for min del har Ichi The Killer høyt opp på min filmliste.

Tadanobu Asano fortjener i mine øyne Oscar for sin tolkning av Kakihara. Noe av det beste jeg har sett.

Taken er det dette ufo kidnapping osv?. Liker ikke slikt, for mye snakking og for lite action og beslutsom handling. grrr

Ja den handler om det.Men det er detaljer i serien man må legge merke til,som b.l.a du for se B2 fly.(tror det er i 1958)

Så ichi the killer.... makan til piss film, hørt positive ting om denne men det var jo bare tull.

Smaken er vel som baken. Jeg for min del har Ichi The Killer høyt opp på min filmliste.

Tadanobu Asano fortjener i mine øyne Oscar for sin tolkning av Kakihara. Noe av det beste jeg har sett.

Det absolutte høydepunktet i filmen er jo når kakihara torturerer suzuka ved å henge ham opp etter store fiske kroker og heller kokende olje på ryggen hans.... :D Men hvorfor oscar til en slik skuespiller? det virket som han likte rollen sin godt da, ikke fullt så bra som johnny depp i pirates of the carabian da, men like fult en god skuespiller prestasjon men ingen oscar kandidat. Men jeg er ening med deg, smaken er som baken. Selv synes jeg filmer som dobberman er villt bra :) (ingen oscar film men fin gladvold)

Edited by teknikeren