Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stalingrad - Tysk film som handler om nazistenes nederlag ved Stalingrad vinteren 42/43. Realistisk skildring av krigens mørke sider, du får et visst inntrykk av hva slags helvete Stalingrad var.

 

Eneste nedtur var at filmen jeg bestilte fra play.com var den engelsk språklige versjonen, ikke den tyske. Jeg visste ikke engang at det fantes en engelsk versjon - oppturen var at det ikke var mulig å se om det var snakk om dubbing.

Lenke til kommentar
Eneste nedtur var at filmen jeg bestilte fra play.com var den engelsk språklige versjonen, ikke den tyske. Jeg visste ikke engang at det fantes en engelsk versjon - oppturen var at det ikke var mulig å se om det var snakk om dubbing.

Sikker på at det ikke går an å velge tysk i menyen?

 

Det kan muligens ha blitt laget to versjoner også.

Lenke til kommentar
Eneste nedtur var at filmen jeg bestilte fra play.com var den engelsk språklige versjonen, ikke den tyske. Jeg visste ikke engang at det fantes en engelsk versjon - oppturen var at det ikke var mulig å se om det var snakk om dubbing.

Sikker på at det ikke går an å velge tysk i menyen?

 

Det kan muligens ha blitt laget to versjoner også.

Det er jeg faktisk ikke, har sterkt nedsatt korttidshukommelse - så jeg husker ikke om jeg sjekka. :roll:

Lenke til kommentar
Chronicles of Riddick var den siste filmen jeg så. Og vil absolutt anbefalle den for alle som liker action, og tøffe duder.

Synes den filmen fikk litt vel hard medfart i enkelte kritikker.

Greit nok, noen "intelligent" film er det vel ikke.

Men den passet veldig godt til baconsnacks og brus. :yes:

Litt Borg fra Startrek, litt Conan og pakka inn i lekker grafikk.

Holder for meg det.

Var forresten litt rart med halvfull sal på en premiere.

 

Siste filmen jeg så var Stigmata.

Godfilm jeg ikke helt klarer å se meg lei på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...