Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nok hatt den beste filmkvelden av alle, jeg så Apocalypse Now Redux! Hele effekten har ikke sunket inn (dete tok 3 dager med Full Metal Jacket) men den var utrolig! Pappa har prøvd å få meg til å lese Heart of Darkness, og jeg gleder meg til å få begynt på den!

Jeg hadde anbefalt den, men hvem har ikke sett den? Jeg føler at jeg henger langt etter som ser den først nå!

Lenke til kommentar

Så Evil Dead II igår. Den var på en måte ikke like skremmende som nummer èn men hadde mye mer humor. (For eksempel "the hand of death".)

Har også et par. spørsmål iforhold til filmen; hvorfor i helvete dro "Ash" tilbake dit?(Det virket nesten også som om han husket svært lite av det som hadde skjedd tideligere...) Virket hytta/huset mye større enn før eller var det bare meg?

Lenke til kommentar
Så Evil Dead II igår. Den var på en måte ikke like skremmende som nummer èn men hadde mye mer humor. (For eksempel "the hand of death".)

Har også et par. spørsmål iforhold til filmen; hvorfor i helvete dro "Ash" tilbake dit?(Det virket nesten også som om han husket svært lite av det som hadde skjedd tideligere...) Virket hytta/huset mye større enn før eller var det bare meg?

Evil Dead 2 er bare en remake av Evil Dead 1. Det er ikke en oppfølger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Så Evil Dead II igår. Den var på en måte ikke like skremmende som nummer èn men hadde mye mer humor. (For eksempel "the hand of death".)

Har også et par. spørsmål iforhold til filmen; hvorfor i helvete dro "Ash" tilbake dit?(Det virket nesten også som om han husket svært lite av det som hadde skjedd tideligere...) Virket hytta/huset mye større enn før eller var det bare meg?

Evil Dead 2 er bare en remake av Evil Dead 1. Det er ikke en oppfølger.

Often considered to be a remake of the first Evil Dead, however this is not accurate. The rights to show scenes from the original could not be obtained to re-cap what happened, so they recreated the beginning to explain how Ash got to the cabin, a headless Linda, etc.

 

Du tar nok feil der.

Lenke til kommentar
Så Evil Dead II igår. Den var på en måte ikke like skremmende som nummer èn men hadde mye mer humor. (For eksempel "the hand of death".)

Har også et par. spørsmål iforhold til filmen; hvorfor i helvete dro "Ash" tilbake dit?(Det virket nesten også som om han husket svært lite av det som hadde skjedd tideligere...) Virket hytta/huset mye større enn før eller var det bare meg?

Evil Dead 2 er bare en remake av Evil Dead 1. Det er ikke en oppfølger.

Often considered to be a remake of the first Evil Dead, however this is not accurate. The rights to show scenes from the original could not be obtained to re-cap what happened, so they recreated the beginning to explain how Ash got to the cabin, a headless Linda, etc.

 

Du tar nok feil der.

OK, sorry... My bad :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Så "Taxi Driver" just nå. Et testament på god film. Fantastisk, rett og slett fantastisk. :)

:!: :dontgetit::p:roll::blush:;):yes::D:love::cool::):(:no::ermm::cry::mad::innocent::whistle:

 

En oppsummering av følelsene jeg får når jeg ser den filmen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...